adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Class din Saliste

comuna Saliste , sat Saliste (localitate in judetul Sibiu), str. Vale, nr. 19  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Class din Saliste


   Viorica din Braila
nota: 9.8
schedule sejur: 01.09.2015 - 02.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Informatiile afisate pe site sunt conforme cu realitatea.
Pensiunea este foarte mare, cu camere spatioase, curate si comfortabile.
Loc de joaca pentru copii, gratar(ni s-a permis folosirea lemnelor pt gratar), parcare,leagan...
Merita un +10
Rezervarea a fost facuta in ziua respectiva, nu ni s-a cerut depozit.
   Carmen T. din Cluj Napoca
nota: 7.5
schedule sejur: 24.05.2014 - 25.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa, camerele amenajate cu gust, baile frumoase , destul de spatioase, pe culori (noi am stat in doua camere una mov, una visinie, frumos, foarte curat), in general liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi-as fi dorit sa pot sa semnalez direct nemultumirile, dar proprietara era mereu grabita si nu am stiut care ar fi alta persoana de contact.
As sugera proprietarei sa dea mai multa atentie persoanelor cazate, sau sa fie o persoana mai disponibila prin preajma, a trebuit sa ne dam singuri seama unde putem sa o gasim daca avem nevoie de ceva, unele lucruri ni le-a aratat dansa, altele le-am descoperit singuri.
Personal mi s-a parut scump vizavi de ceea ce ofera comparat cu alte pensiuni din tara la care am mai fost, ma asteptam la 80 lei camera (+20 patul suplimentar) sa fie inclus micul dejun.
In ce priveste camerele mi-as fi dorit un fotoliu, un scaun in camera, uscator de par la baie.
   Robert-florin C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune foarte frumoasa si curata, proprietari amabili si prietenosi.
Răspunsul unității:
Multumim. Ne bucuram ca v-a placut si va mai asteptam cu drag.
CONTACT UNITATE
Iancu Diana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,