adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Deltei din Sagu 3 grade grade grade

comuna Sagu , sat Sagu (la aprox. 13.6 km de centrul loc. Arad)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.4/10 Bine
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:8.3
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:7.7
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile cabanei Deltei din Sagu


   Radu T. din Bacau
nota: 8.8
schedule sejur: 23.09.2016 - 24.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, lacul din cadrul proprietatii, amabilitatea angajatilor
thumb_down
Aprecieri negative:
Am solicitat un fier de calcat si mi s a transmis ca nu au asa ceva in hotel ( greu de crezut)
   Adrian din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 28.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, confortul si marimea camerei. Este mai degraba un motel asezat la marginea drumului vechi dintre Timisoara si Arad, frumos construit, cu parcare mare, cu un restaurant cu meniu diversificat si mancare buna la preturi corecte.
   Cristina din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 30.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Lacul de langa/ Se putea lua masa in foisor afara
- Curatenie in camere
- Mancare OK
- Linistit chiar daca este langa soseaua principala
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul destul de obosit dar dornic sa ajute. La cina am cerut crap prajit si am primit crap pane iar ciorba de peste parea a fi facuta cu cod congelat. In rest mancarea a fost buna.
   Lawrence din Dusseldorf
nota: 9
schedule sejur: 30.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie , aer curat , multa verdeata . Personalul a fost amabil si primitor .
thumb_down
Aprecieri negative:
La ora 1.30 noaptea , undeva in parcare cineva a dat drumul la muzica ca la nunta . Pentru mine a fost un soc, deoarece trebuia sa ma trezesc la ora 3.45 , fiind doar in tranzit . Problema s-a rezolvat repede, dar disconfortul s-a resimtit .
CONTACT UNITATE
Popa Carmen
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,