adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Sadu din Sadu

comuna Sadu , sat Sadu, str. Tocile, nr. 190  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile cabanei Sadu din Sadu


   Viorela B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam cu drag
   Ioan din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 30.05.2016 - 02.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul din inprejurimi , conditiile ce le ofera cabana si proprietari, ospitalitatea
Răspunsul unității:
Va mai asteptam
   Raluca P. din Curtea De Arges
nota: 10
schedule sejur: 24.10.2015 - 26.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana este amplasata într -o zona de munte foarte frumoasa cu peisaje deosebite.Este amenajată cu mult drag și bun gust, mobilier rustic deosebit, foarte călduroasă si primitoare.Proprietarii foarte amabili și serviabili.
Cu siguranță vom reveni în aceasta locație de vis!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemulțumiri, totul a fost perfect.
   Radu C. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 13.09.2015 - 15.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte placut impresionati ,toate fotografiile corespund cu realitatea!Proprietarii sunt deosebiti ,primitori ,curte mare si ingrijita ,zona linistita ,living spatios ,parcare in curte ,priveliste deosebita!
Bucataria este utilata si foarte curata ,camere cu baie proprie frumoase si aerisite!
Amabilitatea si discretia fac din aceasta locatie un loc in care sa reveniti mereu cu placere!!!
Răspunsul unității:
Multumim si asteptam sa reveniti cu mare drag!
   Sergiu din Zalau
nota: 9.8
schedule sejur: 06.09.2014 - 07.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumoasa cabana,curat si spatios. Si zona este frumoasa si linistita. Proprietarii cumsecade si procesul de predare-primire foarte simplu si neincarcat de reguli,legi si regulamente.
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam cu mult drag!
CONTACT UNITATE
Ghita
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,