adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Vranis din Sadova 5 grade grade grade grade grade

Sadova , str. Dn17A, nr. 690  
​Capacitate: 39 adulți și 4 copii în 17 spații de cazare.
Pensiunea Vranis este situata in comuna Sadova, jud. Suceava la intrarea pe DN 17A dinspre E58/E576. Se gaseste la 4 km de centrul municipiului Campulung Moldovenesc. Unitatea detine 17 camere ( 41 locuri ), sala de conferinte 60 locuri, restaurant cu o capacitate de 120 locuri, foisor inchis de 60 locuri si terasa descoperita de 40 locuri.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check transport auto
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check livada
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Corneliu Berentan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,