adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Dor de Munte din Sadova

Sadova , str. Principala, nr. 546 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii Dor de Munte din Sadova


   Irimia din Braila
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera dubla superioara este imensa, circa 40mp, probabil cea mai mare camera in care am fost cazat vreodata
- gradina f mare, f frumos amenajata
- meniu foarte variat
- curatenie in camera zilnic
- mancare foarte gustoasa
- ambient extrem de placut- personal foarte amabil si atent, cu o mica exceptie listata mai jos
thumb_down
Aprecieri negative:
Se scurgea apa pe pardoseala in timp ce faceam dus
- dimineata ospatarii ar trebui sa fie mai atenti la terasa in loc sa fie absorbiti de pregatitul servetelelor pentru toata ziua
- in pretul camerei ar trebui inclus si micul dejun, este loc
   Vasile D. din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 02.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, atentie din partea personalului, hrana naturala, gustoasa, confort si mult spatiu pentru relaxare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa la baie se inchide cu zgomot, fiind deranjanta pe timp de noapte si cea de la camera de zi nu se inchide.
La cina de bun venit, ospatara (cu ochelari) ne-a comunicat ca, felul i este din partea casei (incluzand un antreu si bauturi alcoolice), apoi ne alegem noi, subintelegandu-se ca, restul este platit. La final, cand am cerut nota de plata pentru desert si un fel principal, ne-a spus ca totul era inclus in cina de bun venit. Prea tarziu insa. Tinand cont de pretul pachetului de Paste, strategia nu a fost una onoranta pentru unitatea dv.
   Maria C. din Iasi
nota: 7.5
schedule sejur: 05.08.2012 - 06.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, curatenie,peisaj..mancarea f buna..
thumb_down
Aprecieri negative:
Am asteptat mancarea 4 ore.. Cu un copil..
   Ionel S. din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2011 - 24.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Se gateste excelent, personalul ospitalier, curatenie de nota 10 si nu ratati afinata casei si clatitele cu branza la cuptor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are nici un minus.
CONTACT UNITATE
Daniela Craciunas
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,