adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Runcu din Runcu de Gorj

comuna Runcu de Gorj , sat Runcu, str. Principala, nr. 162 (la aprox. 18.1 km de centrul loc. Targu Jiu)  
​Capacitate: 13 adulți și 6 copii în 6 spații de cazare.
Ne aflam in Runcu, Gorj, situati in apropierea Cheilor Sohodolului.

Dispunem de 13 locuri de cazare in 6 camere confortabile (o camera twin si 5 camere cu paturi matrimoniale). Toate camerele beneficiaza de baie proprie cu cabina de dus sau cada, tv, wifi, aer conditionat, minibar.

Restaurantul are capacitate 70 persoane, gratar in aer liber, masa ping pong, spatiu de joaca pentru copii, biciclete, program karaoke, parcare proprie, diverse amenajari exterioare destinate relaxarii dumneavoastra.

Va asteptam cu drag sa ne treceti pragul!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check închirieri biciclete
  • check scaun bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Arbagic Camelia Larisa
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,