adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana turistica Frasin din Rucar 3 grade grade grade

comuna Rucar , sat Rucăr, str. Valea Frasinului, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei turistica Frasin din Rucar


   Dana din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 23.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea foarte ingrijita si bine dotata, proximitatea fata de padure si rau, la intrarea pe drumul forestier, intimitate fata de sat si alte pensiuni
   Liviu Florian T. din Pitesti
nota: 9.8
schedule sejur: 24.12.2015 - 27.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost excelent, sigur voi reveni !
Radu este o gazda absolut valabila, cam asa erau prietenii mei din vremurile bune ( asta e un maxim de apreciere! ). Dincolo de muzica (un mare +, You Rock!), atmosfera absolut relaxata si discretia gazdei au fost exact ce voiam .
Felicitari,sper sa ne revedem cat mai curand, succes pe mai departe!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a nins in perioada Craciunului !... Radu, ia masuri pentru data viitoare !
   Ion T. din Navodari
nota: 9.5
schedule sejur: 15.08.2013 - 21.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un concept nou de promovare a turismului montan.
Implicarea cabanierului 100% pentru ocuparea placuta si interesanta a timpului petrecut la cabana.Tot grupul de 17 persoane am fost foarte multumiti de timpul petrecut acolo.
   Maria T. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2011 - 26.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este greu de descris in citeva cuvinte sentimentele care m-au coplesit cand am ajuns la cabana. In chiar mijlocul naturii, la propriu, este greu de imaginat ca vei gasi tot confortul lumii moderne, dar asa este. Un loc minunat pentru incarcarea bateriilor, dar si pentru distractie, cu panou de catarare, biliard, leagane. Iti da sentimentul de casa ta, foarte foarte prietenoase gazdele, tinere, cu dorinta de a-ti fi aproape mereu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este un pic cam izolata, daca nu ai masina este mai greu, dar gazdele foarte ok si plusurile compenseaza din plin.
CONTACT UNITATE
Radu Iancu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,