Pensiunea Marin din Rona de Jos

Rona de Jos, loc. Rona de Jos, Jud. Maramures, Str Pr, nr. 788  
​Capacitate: 18 adulți și 6 copii în 9 spații de cazare
Pensiunea Marin se afla la 12 km distanta de Sighetul Marmatiei in localitatea Rona De Jos.

Pensiunea Marin pune la disozitie 9 camere , fiecare camera are baie proprie , living spatios pe fiecare nivel , bucatarie utila , si un Restaurant cu mancaruri traditionale ca la mama acasa, punem la dispozitie o gradina mare cu foisor si terasa, costume traditionale .

Accesul la WiFi este gratuit in intreaga (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check sobe de teracotă
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Marina Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.