adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Remeti din Remeti

Remeti , str. Principal, nr. 54  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Remeti din Remeti


   Monica din Oradea
nota: 9.8
schedule sejur: 28.10.2016 - 30.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, mancarea, ospitalitatea de care a dat dovada personalul si piscina
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea mai putin modalitatea de transport in zona
   Nicolae Adrian din Oradea
nota: 8.3
schedule sejur: 13.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru noi, cum am fost cu multi copii, pt ca am avut conditii meteo bune, piscina a fost poate cel mai mare plus. Conditiile de cazare sunt bune. Atat in living cat si in foisor pot lua masa simultan toti cei care ocupa cabana (la capacitate normala de cazare). Gazda nu ne-a deranjat cu absolut nimic. Ne-a prezentat cazarea si au spus unde-i gasim daca avem nevoie de ceva.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu stiu ce sa spun aici. Poate ca incepi sa cauti minusuri atunci cand esti plictisit sau inconjurat de oameni plictisiti... .
   Marius din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele de milioane,mancarea diversificata si indestulatoare (avea grija D-na Lacrimioara sa-ti gateasca ce-ti dorea inimioara),piscina este fabuloasa (de dimensiuni apreciabile,zilnic igienizata atat in interior cat si la suprafata apei cu un robotel acvatic),peisajul este mioritic (Pe-un picior de plai,Pe-o gura de rai...),
palinca mergea la casa sufletului.
Concluzie - sejur de nota 10.
Răspunsul unității:
Multumim tare mult! Cand oamenii care vin la tine sunt de nota 10 nu ai cum sa fii mai prejos! Marius, va mai asteptam
   Bartus B. din Sintioana De Mures
nota: 9.3
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apa calda in piscina. Lininste intre multi. In loc forte bun pentru toata lumea
   Teodora Ioana din Oradea
nota: 9.5
schedule sejur: 10.08.2014 - 15.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost la aceasta pensiune anul acesta in concediu (luna August) si pot sa va spun ca am fost extrem de impresionata. Am stat 6 nopti. Nu ma asteptam sa gasesc atat de mult confort si curatenie. Gazdele sunt primitoare, doamna Luminita este o femeie de milioane, amabila si extrem de atenta la nevoile clientilor. Mancarea este delicioasa, piscina curata, locul de luat masa (foisorul) imens. Am folosit si gratarul pentru a pregati mici si nu a fost nicio problema. Per total atat eu cat si partenerul meu avem o parere foarte buna si ne gandim serios ca si la anul sa mergem tot acolo. Multumim pentru tot ! O mentiune pt. Cei care doresc sa faca rezervare le recomand sa sune direct proprietarii, din cauza ca de multe ori cei care au facut rezervare pe site-uri nu s-au prezentat la punctul de cazare, proprietarii nu mai iau in considerare decat contactul direct pe telefon pt. Rezervari si detalii. In rest numai de bine !
   Daniel B. din Satu Mare
nota: 8.8
schedule sejur: 18.08.2013 - 19.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, servicii, piscina, aer curat, personal profesionist
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de principalele puncte de interes
   Lucia B. din Oradea
nota: 9.2
schedule sejur: 19.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii sunt deosebit de amabili. Curatenia este de nota 10. Raportul pret/calitate este foarte bun. Camera pentru 3 persoane este foarte mica. Se constata lipsa dulapului pentru haine. Apreciez in mod deosebit proprietarii pensiunii pentru implicare totala la confortul turistilor, atmosfera este una calda, familiara. Piscina din dotare este extraordinar de utila, fiind una din distractiile pensiunii.Linistea este asigurata, la fel si meniul zilei pentru cei care nu se gospodaresc singuri. Vom reveni cu siguranta, ne-am simtit deosebit de bine, va multumim draga Dan si Lacramioara, sunteti gazde desavarsite! Va pupam.
CONTACT UNITATE
Daniel si Lacrimioara Costea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,