adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabanele Albastre din Rausor

Rausor , nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile Cabanele Albastre din Rausor


   Claudiu din Timisoara
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.01.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut rezervare, doua familii, pentru doua camere. Inainte cu o zi ne-a sunat proprietarul, domnul Lucian, si ne-a anuntat ca i s-au anulat trei camere in cabana si ca nu vrea sa porneasca incalzirea doar pentru cele doua camere rezervate de noi. Nu recomand nimanui aceasta cabana, proprietar extrem de neserios!
   Nicolae din Timisoara
nota: 8.8
schedule sejur: 07.08.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana noua ocupata in regim de autogospodarire cu toate dotarile necesare.Posibilitati de drumetii mai scurte sau mai lungi
   Andreea din Galati
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am reusit sa ne mai cazam pentru ca a fost o cadere de curent in zona in perioada in care am avut noi nevoie de cazare. Insa proprietarul a fost deosebit de amabil si ne-a anuntat, in asa fel incat am reusit sa ne rezervam in alta locatie cazarea. Inteleg ca au si incalzit pensiunea pentru confortul nostru, insa pana de curent a facut imposibila incalzirea camerelor pe perioada sederii nostre, motiv pentru care am ales alta locatie. Oricum, ii multumim proprietarului pentru amabilitate si intelegere.
   Stefan C. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 28.08.2013 - 31.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune frumoasa, cu gazde de nota 10, dotari excelente.Totul a corespuns informatiilor pe care gazdele ni le-au dat prin telefon. Ne-am simtit minunat.Un cald multumesc!
   Andrei G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vilele sunt amplasate intr-un loc linistit, utilate cu tot ce ai nevoie, camere curate, gazde foarte amabile si primitoare. Curtea amenajata foarte frumos cu bancute si chiar si un panou de basket. Totul a decurs excelent din momentul rezervarii si pana la plecare. Ne-am simtit foarte bine si recomand cu incredere tuturor celor care vor sa petreaca o vacanta la poalele muntilor Retezat.
   Adrian din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.08.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Am incercat sa fac rezervarea pe e-mail, nu am primit nici un raspuns timp de 2 zile. Am sunat pe telefonul fix, nu randunea nimeni, pe mobil, nu raspundea nimeni.
Răspunsul unității:
Nu am avut si nu avem pretentia de a fi un hotel de lux de 4 stele,dotati cu receptie unde o persoana raspunde permanent la telefon.Nu va varsati frustrarea de a fi sunat prea tarziu pentru o perioada in care rezervarea s-a facut in urma cu cateva saptamani.Pentru raspuns trebuia sa insistati.
CONTACT UNITATE
Lucian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,