adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Haiducii din Rausor

Rausor , str. Principala, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Grup

Recenziile cabanei Haiducii din Rausor


   Lucian I. din Bucuresti
nota: 4
schedule sejur: 11.08.2017 - 15.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aerul curat de munte, peisajele montane.
- Faptul ca am avut cateva terenuri de sport unde am practicat tenisul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inceputul sejurului a fost cu stangul deoarece cabana are un teren foarte mic unde nu se pot parca masinile turistilor, intrand in curte maxim un autoturism, iar in momentul cand am ajuns, curtea era ocupata de o masina de Luxemburg.
- Asezarea numita Rausor, seamana foarte mult cu Ranca, insemnand drumuri foarte proaste, multe constructii in paragina si parasite, noi avand cateva in vecinatatea cabanei, lipsa magazine, lipsa facilitati de divertisment, lipsa restaurante/cantine.
- A urmat neplacuta surpriza ca proprietarul sa ne ceara sa intram in cabana...ca la moschee, adica desculti sau cu papuci...un moment penibil cu adevarat si pe care nu l-am mai intalnit in nicio locatie. (si avem foarte multe vizitate)
- Ne-a intampinat la baie un miros neplacut de canalizare, iar scurgerea apei s-a facut greoi.
- Urmeaza: lipsa semnal de telefonie Orange, Vodafone si Digi.
- Internetul wireless de la cabana nu a functionat aproape deloc ziua.
- Cabana este de lemn si nu are niciun fel de izolatie fonica! Nu am dormit 3 nopti din cauza sforaiturilor vecinilor de deasupra noastra !
- In ultima zi din acest motiv am facut o solicitare la proprietar sa ne mute intr-o camera alaturata pe etajul 1 ca sa putem dormi macar in ultima noapte, dar am fost refuzat brutal si nepoliticos...
- Paturile au saltele si perne foarte tari, un motiv in plus ca sa nu poti sa te odihnesti.
- In penultima zi ne-au fost scoase afara de pe holul de la parter si din living, bicicletele, ceea ce m-a deranjat deoarece am avut foarte multa grija sa nu le introducem inauntru decat foarte curate si sa nu deranjam ceva sau pe cineva. Nu este hotel de 5 stele ca sa nu se permita accesul cu biciclete in interior, ci este o simpla cabana unde intri si incaltat si cu echipament sportiv !
- In 4 zile si 4 nopti cat am stat, nu am avut niciun fel de servicii, nu a facut nimeni curat in camere, nu a ridicat nimeni gunoiul din cosul minuscul de la baie, nu s-a schimbat niciun prosop, asternut, etc.
- La geamurile mari de la balcon nu exista perdele sau jaluzele ca sa nu intre lumina si nici plase de tantari.
- Gratarul din curte este prost executat cu horn foarte mic si nu are tiraj, motiv pentru care fumul de la gratar iti iese direct in fata si este foarte incomod sa-l utilizezi.
- La final am ramas dezamagit de atitudinea neospitaliera a gazdelor, care sunt departe de un turism civilizat orientat catre client si catre satisfacerea tuturor dorintelor clientilor.

Pretul platit a fost exorbitant, mult peste nivelul unei pensiuni de 4 margarete, in conditiile in care am avut un sejur ratat complet.

In mod sigur nu mai revenim si nu recomandam nici altora.
Răspunsul unității:
Domnule Lucian Iacob,
Se pare ca d-voastra va place sa fiti recalcitrant atat fata in fata, cat si in mediul on-line.
O sa incep prin a va raspunde la fiecare nemultumire:
- In curte intra doua masini, iar in fata curtii mai sunt inca doua locuri de parcare; v-am intrebat unde preferati sa lasati masina si mi-ati spus ca este ok in fata curtii (in momentul in care ati ajuns, in curte mai era un loc de parcare);
- ,,Asezarea numita Rausor” este la inceput de drum, asa ca este normal sa mai fie si cabane in curs de constructie; ati ajuns aici pe un drum judetean asfaltat; doar ultimii 50 m sunt de drum neasfaltat;
- Nu v-a cerut nimeni sa intrati desculti, am spus doar ca accesul in cabana se face doar cu papucii de la intrare (pusi la dispozitie de noi), ceea ce d-voastra ati ignorant cu desavarsire (in cabana in proportie de 75% este mocheta; cabana se afla la munte, asa cum ati spus si d-voastra, deci majoritatea clientilor nostri sunt oameni ai muntelui; cum ar fi ca toti cei care vin cu bocancii plini de noroi sa intre ca intr-o grota/pestera?!)
- Pentru mirosul neplacut din baie, mi-am cerut scuze, iar in secunda urmatoare am si remediat problema;
- Cabana este din lemn si unele zgomote se propaga mai usor, iar despre acest lucru v-am informat la telefon cu zece zile inainte de sosirea d-voastra la cabana, adica in momentul in care ati facut rezervarea;
- Camera alaturata de la etajul 1 era ocupata de prietenii d-voastra, iar cea disponibila era la mansarda si era vecina cu cea din care sugerati ca auzeati sforaiturile (deci „problema” nu s-ar fi rezolvat); pe aceasta cale imi cer inca o data scuze in fata clintilor din Calarasi, acuzati ca sforaie;
- Imi cer scuze pentru saltelele si pernele tari, dar sa stiti ca eu le voi pastra pe acestea, atat timp cat prietenilor d-voastra (si nu numai) le-au placut si s-au putut odihni; o sa le atrag atentia celor de la ,,Dormeo” ca saltelele lor nu sunt pe placul tuturor si sper sa vina cu o solutie in cel mai scut timp, pentru ca asa nu se mai poate :)
- Tocmai pentru ca este o ,,simpla cabana”, livingul este un loc in care toata lumea se intalneste si socializeaza. Nu este nici garaj si nici magazie. Din aceasta cauza, vreau sa va reamintesc ca am avut o clienta din Luxemburg care a parasit cabana, mai devreme decat isi planificase, pe motiv ca ,,s-a agolomerat living-ul”; daca tot sustineti ca nu este nu este un ,,hotel de 5 stele” de ce ati avut pretentii ca la unul de 5 stele?
- In momentul in care v-ati cazat, v-am informat ca voi fi plecat cateva zile si ca orice doleante aveti (inclusiv curatenie, schimbat de lenjerie/prosoape) sa-l informati pe prietenul meu, Adrian, care locuia la cabana vecina – de ce nu ati facut acest lucru?; Inca o data imi cer scuze, dar daca stiam ca aveti nevoie de un cos de gunoi mai mare decat cel existent, va aduceam un unul mai mare:)
- Intr-adevar, nu exista nici perdele si nici jaluzele pentru a intra o cantitate cat mai mare de lumina – cabana fiind situata cu fata catre nord; intimitatea fiind asigurata de terase inchise; plase pentru tantari nu exista, pentru ca nu sunt tantari :)
- Daca sustineti ca hornul de la gratar este „prost executat”, inseamna ca aveti experienta in domeniu, asa ca va rog sa-mi spuneti cum credeti dumneavoastra ca ar trebui facut (orice informatie este binevenita) si cum as putea sa impiedic curentii de aer din aceasta zona, sa bage fumul inapoi;
- Imi pare rau ca nu am reusit sa ne ridicam la inaltimea pretentiilor d-voastra si recunosc ca nu stiu ce sa cred, deoarece, in momentul in care imi insirati nemultumirile, prietenii d-voastra nu numai ca nu v-au sustinut, dar, dimpotriva, sustineau ca a fost totul perfect si ca lor le-a placut si ca s-au simtit bine. Parerea mea este ca sunteti vesnic nemultumit…

Legat de pret, trebuie sa va reamintesc ca prietenii d-voastra au facut o rezervare la noi de pe un alt site; 2 zile mai tarziu, d-voastra faceati aceeasi rezervare prin intermediul acestui site, iar in mesaj ne rugati sa o anulam pe prima pentru a nu mai plati comisionul de pe acel site :) Va rog sa fiti cinstit si sa spuneti daca v-a fost sau nu acceptata doleanta - daca ati uitat, va reamintesc ca v-am acceptat rezervarea de pe acest site, urmand ca prietenii d-voastra sa anuleze cealalta rezervare (deoarece noi nu putem sa anulam rezervarile facute de catre clienti), iar d-voastra sa beneficiati de o reducere de 15%.

Va rog sa faceti o lista cu pretentiile pe care le aveti si pretul pe care sunteti dispus sa-l platiti pentru acestea, deoarece „satisfacerea tuturor dorintelor” s-ar putea sa fie mult prea scumpa :)

Pentru a evita aceasta situatie, am pus acelasi pret, atat pe acest site, cat si pe celalalt site.

Vreau sa va readuc aminte ca in discutia pe care am avut-o la telefon dupa ce ati facut rezervarea, v-am spus urmatoarele:
- Magazine in zona – cel mai apropiat este in localitatea Brazi (aprox 14km), mai multe market-uri fiind in Hateg;
- Restaurante in zona – Pensiunea Sarah, Pensiunea Dora, Hotel Cliff Alpin – ceea ce ati uitat sa le transmiteti si prietenilor; dimpotriva, le-ati spus sa-si aduca tot ce au nevoie pentru ca nu vor gasi nimic aici :);
- Lipsa semnal telefonie – doar la Telekom este semnal;
- Internet WI-Fi – este de la Telekom si v-am spus si ca nu tot timpul este semnal 3G pentru a folosi internetul in parametri optimi.

„In mod sigur” nu va vom mai accepta la noi in cabana cu atitudinea pe care ati avut-o, deoarece ne dorim ca toti cei care vin aici sa aiba zile linistite si sa poata sa se bucure de ceea ce le oferim noi, cat si aceasta zona (nu este posibil ca la ora 7 dimineata sa iesi pe terasa si sa tipi la prietenii tai - in ideea in care in cabana mai erau si alti turisti, spunandu-le ca sunt prea matinali si ca nu e normal sa-si bea cafeaua la ora aceea. Recunosc, sunt cam bulversat... Oare, cand este cel mai bine sa ne trezim sau sa ne bem cafeaua?)
CONTACT UNITATE
Dan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,