adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Georgiana din Raucesti

comuna Raucesti , sat Raucesti, str. Principala, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Georgiana din Raucesti


   Cosmin I. din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2014 - 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost un sejur de neuitat. Ne-am simtit super. Un revelion ca in familie, nu nea lipsit nimic, totul a fost pe placul nostru. Gazdele foarte amabile si la dispozitia necesitatilor noastre. Peisajul si imprejurimea pensiunii au fost superbe, de nedescris. O sa revenim cu siguranta, si va recomandam tuturor acesta pensiune, no sa regretati nicio clipa alegerea facuta. Mii de multumiri gazdelor pentru tot.
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam cu drag!
   Bogdan D. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 18.08.2014 - 21.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru noi a fost o adevarata oaza de liniste, exceptie cand am fost nevoit sa conduc la punctele turistice, distanta mare. Mancarea,din ograda gazdelor, foarte buna.Recomand cu multa caldura Pensiunea Miruna (fetita gazdelor este Miruna). Iarna cred ca este mirific acolo.
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam pe la noi! Cu drag, Pensiunea Miruna!
   Lucica-maria din Galati
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2014 - 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ireproșabil, totul. De la primirea în stil tradițional și pana în momentul în care am plecat, servirea și atitudinea gazdelor a fost mai mult decât exemplara. Mâncarea preparata îndeosebi cu produse din gospodărie a fost delicioasa și din belșug. Curățenia, stilul tradițional al pensiunii și amabilitatea de care am
avut parte au contribuit la un sejur perfect.
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam pe la noi!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,