adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Silona din Rasnov 2 grade grade

Rasnov , str. Garii, nr. 13A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Silona din Rasnov


   Alexandra din Agigea
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2016 - 28.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foisorul si gradina
   Nicusor din Moinesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte amabila, comunicativa, ne-a rezervat camere pentru 7 persoane dar din pacate(motive de serviciu) nu am mai putut ajunge.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista
   Aida A. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 22.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune perfecta pentru cei cu un buget redus care vor sa se bucure de o vacanta frumoasa.Curtea este superba,un loc de recreere perfect pt adulti si un loc de joaca pentru copii.Pensiunea are o locatie perfecta.Langa Penny,langa piata,langa statia de autobuz care duce spre Brasov,Bran, Moeciu.Doamna Vasilica este foarte amabila si prietenoasa.Si face o zacusta....de te lingi pe degete. :)Voi reveni cu placere.Recomand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nici o nemultumire de semnalat.
   Leucuta-safta A. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 12.07.2012 - 15.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta placuta, camera curata si frumos amenajata, zona linistita, gazdele primitoare si discrete, foarte bun raport calitate - pret.
   I. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.07.2010 - 01.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii pensiunii sunt niste oameni deosebiti. Am fost primiti si tratati, pe intreaga durata a sederii, foarte bine. Atat privelistea, cat si componenta pensiunii (florile, gradina, pomii fructiferi, etc. ) sunt foarte dragute, respectiv bine amplasate. Serviciile au fost la asteptarile noastre. Am beneficiat de fructe si oua proaspate.
Inchei cu o referire la zicala `ieftin si bun`, in cazul de fata, `ieftin si foarte bun`
CONTACT UNITATE
Grigoras Vasilica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,