adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Darma din Rasnov 3 grade grade grade

Rasnov , str. Mihail Sadoveanu, nr. 26  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Darma din Rasnov


   Monica din Targoviste
nota: 8.5
schedule sejur: 15.09.2014 - 20.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am inchiriat pensiunea integral pentru 5 nopti si am fost placut impresionati cand am sosit. Totul foarte curat si frumos prezentat. Avem 2 copii mici care s-au jucat cu placere in gradina de langa casa. Am folosit gratarul din curte si am apreciat lemnele si carbunii lasati la dispozitia noastra.
Casa este in spatele curtii unde este liniste si siguranta.
Puntele turistice sunt accesibile numai cu masina.
Proprietarii au fost foarte amabili si ospitalieri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost util sa fie topoganul in stare de functionare.
Am fi apreciat o provizie corespunzatoare de prosoape, hartie igienica si sapun in fiecare dintre bai.
Ceva probleme cu canalizarea in 2 dintre bai insa suntem increzatori ca problemele vor fi remediate inaintea sosirii urmatorilor oaspeti.
   Iulian B. din Pitesti
nota: 6
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.05.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea nu s-a concretizat, de 1 Mai pretul pe camera a fost mai mare decat cel afisat... Desi am cerut intreaga pensiune.
   Ionut din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 28.08.2013 - 31.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Destul de intima pensiunea, foarte curata, gazde primitoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat nemultumiri
   G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2010 - 26.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noua ne-a placut tot si am fost impresionati de confort, curatenie, si locatie in general. Mai ales curtea este super amenajata.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,