adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Pastrav din Rașca 2 grade grade

Rașca , str. Rasca, nr. 369 (la aprox. 9.9 km de centrul loc. Beliș)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Pastrav din Rașca


   Laura din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 28.06.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie extraordinara, primitoare, atat pentru petreceri cu prietenii cat si pentru relaxare in familie. Curtea generoasa iti ofera posibilitati multiple de distractie si relaxare, iar gazdele generoase si intelegatoare isi ofera ajutorul de cate ori este nevoie.Noi am fost cu un copil de 1 an care s-a simtit foarte bine, a avut spatiu suficient de explorat, loc de joaca adecvat, iar noi, parintii ne-am bucurat de piscina si de imprejurimi. Ne-am simtit extraordinar si cu siguranta ne vom intoarce!
   Florin I. din Cluj Napca
nota: 9.8
schedule sejur: 04.03.2016 - 05.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni faini, gazdele super si locul de vis. Am avut de toate: Linistea naturii,paraul din curte, foisorul grozav, locul de joaca pt. Copii si cabana simpla si spatioasa, super ok totul. Vom reveni cu drag. Acolo simti ca traiesti. Bravo!!!
   Karin F. din Cluj
nota: 9.5
schedule sejur: 03.02.2016 - 05.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana este situata intr-un loc minunat, iar noi am avut frumoasa surpriza ca dimineata sa ne trezim intr-un peisaj alb imaculat parca desprins din basme. Am fost profund impresionati si o sa revenim cat de curand. :)
   Ioan Florin V. din Floresti - Cluj
nota: 9
schedule sejur: 16.01.2015 - 18.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana arata foarte bine, locul linistit si atragator, in mijlocul naturii iar gazda foarte primitoare. Recomand cu incredere!
CONTACT UNITATE
Abrudan Calin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,