adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Mitica din Ranca

Ranca , str. Transalpina, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii La Mitica din Ranca


   Andreea din Husi
nota: 9.5
schedule sejur: 24.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O priveliste forte frumoasa, camerele foarte curate si mari. Recomand!
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara minusuri. Nu am nimic de punctat ca si nemultumire.
   Ramona din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda amabila, ne_a lasat la dispozitie bucataria si terasa care are o priveliste superba deasupra vaii; camere si bai curate, liniste! Va multumim mult domnule "Mitica "!
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara minusuri doar cu foarte multe multe plusuri
   Gabriela din Vaslui
nota: 9.2
schedule sejur: 14.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietari amabili. Camere curate . Apa calda. Zona frumoasa .
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa vegetatiei in curte, care e cam mica. Cabina de dus este cam incomoda mai ales daca depasesti o greutate rezonabila.
   Daniel din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2014 - 02.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare, confort deosebit, liniste. Daca vrei sa petreci un concediu placut si relaxant cazeaza-te la Pensiunea La Mitica Ranca.Vom reveni cu placere.
   Florin din Alexandria
nota: 9.3
schedule sejur: 17.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil.
Terasa cu vedere panoramica spre munte.
Accesul la pensiune deosebit de facil, fiind situata practic direct pe Transalpina.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie: (fara sa fie un minus) Poate ar fi nevoie de mai multe mese pe terasa, una - chiar lunga cum este cea actuala - pare insuficienta in raport cu numarul camerelor.
   Zoltan din Targu Mures
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal primitor. Curatenia de nota 10 plus. Camere comfortabile. Bucataria bine dotata.
CONTACT UNITATE
Leonica si Mitica Chelu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,