Pensiunea La Mitica din Ranca

Ranca, str. Transalpina, nr. 5  
Silvia Manuela din Bucuresti

Pensiunea este amplasata excelent, iar vederea de pe terasa este minunata. Camerele si toata pensiunea sunt foarte frumos amenajate, curatenie impecabila, proprietarii sunt oameni minunati, deosebit de amabili. Ne-a placut foarte mult, ne-am simtit excelent! Recomandam!

​Capacitate: 16 adulți în 6 spații de cazare
Nu se accepta animale de companie. Pensiunea La Mitica este situata la 400 m de centrul statiunii (hotel Onix) pe partea stanga a directiei de urcare. Va ofera cazare in 6 camere, din care doua cu pat matrimonial iar restul de 4 cu un pat suplimentar pe langa patul matrimonial, in total 16 locuri. Toate camerele sunt dotate cu televizor, hol de acces in baia proprie si dormitor. Pensiunea este incalzita (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check șemineu
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Leonica si Mitica Chelu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.