adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Karla din Ranca

Ranca , str. Ranca, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Karla din Ranca


   Cristian R. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 30.12.2014 - 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este curat locație foarte bună linga pitic. Îngrijită. Utilata bucataria.
thumb_down
Aprecieri negative:
Loc parcare.
   Dragos C. din Pitesti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia locatiei este una frumoasa, langa partia de schi...
thumb_down
Aprecieri negative:
Hotelierii nu au putut fi contactati nici telefonic si nici prin formular !
   Doinita R. din Caracal
nota: 9
schedule sejur: 22.12.2012 - 26.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea buna fata de partia m1
- foarte cald in toata pensiunea
- bucataria dotata cu tot ce este necesar
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa locurilor de parcare
- lipsa unui program ,a unui orar , in ceea ce priveste grupurile mai zgomotoase. Ar trebui sa se tina cont de toti cei cazati la un moment dat in pensiune , nu numai de cei mai multi .
   Georgiana din Pucioasa
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2012 - 31.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, curatenie, bucatarie utilata super, gazda foarte amabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare
   Alexandra din Cluj Napoca
nota: 8.5
schedule sejur: 16.06.2012 - 17.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele aratau foarte bine, totul era nou
- personalul amabil
- am putut folosi orice din bucatarie
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este curte si nici loc de parcare amenajat
   Florentin V. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.10.2011 - 02.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este nou, are semineu in living, dusuri cu hidromasaj in camere, bucatarie ultramodern echipata, pozitionare foarte buna, langa partie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are curte si loc de parcare.
   Adina N. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 27.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este nou infiintata, anul trecut - 2010, deci totul in interior este nou, de la mobila pana la electrocasnicele din bucatarie,
- este foarte bine pozitionata langa partie,
- este foarte aproape de centrul statiunii,.
- bucatarie, bai si camere ultramoderne, salon spatios cu semineu,
- foarte aproape de soseaua principala si de magazinul ``La Sanducu``,
- acces liber la vesela, tacamuri, frigider, pahare, aparatura electrocasnica ultramoderna, toate sunt noi,
- angajata pensiunii este o persoana foarte serioasa, corecta si muncitoare, la fel si sotul dansei,
- se rezolva solicitarile aparute pe parcurs destul de repede,
- privelistea din camerele 1, 5 si 9 este absolut superba,
- cabina de dus cu jacuzzi si radio,
- bucatarie ultramoderna si complet utilata, nu lipseste niciun aparat electrocasnic, de toate sunt si se pot folosi de catre toti turistii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa curtii, a unei terase si a parcarii, deocamdata, caci e santier inca si se lucreaza intens la curte si tot spatiul exterior,
- lipsa administratorului, practic a conducerii unitatii, aici, ``sefii`` sunt menajera si sotul ei,
- lipsa baii si a balconului la camera nr. 6,
- lipsa dulapului la camerele de sus de la mansarda, nr. 9 si 10, dar si lipsa perdelei la cada, la baie,
- personal angajat in numar redus, se simte lipsa a inca macar 2 angajati, practic femeia aceea munceste acolo cat 3 persoane la un loc, asta in sezon vorbesc, in alte perioade nu stiu cum stau lucrurile. Acum cand am fost noi a fost mereu plin,
- nu se respecta orele de eliberare a camerelor, am vazut eu personal turiste care asteptau inca eliberarea camerei ca sa se poata caza si era ora 20.30.
   B. din Dr. Tr. Severin
nota: 9.5
schedule sejur: 04.02.2011 - 06.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, camere aranjate cu gust, foarte aproape de partie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici probleme cu rezervarea, prea cald in unele camere
CONTACT UNITATE
Petros Hazim
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,