adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Panoramic din Ranca 3 grade grade grade

Ranca , str. La Baza Partiei De Schi  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.1/10 Bine
22 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 22).

record_voice_over Personal:8.4
insert_emoticon Servicii:8.1
lightbulb_outline Curățenie:7.4
weekend Confort:8.1
monetization_on Prețuri:8.4
location_on Localizare:8.3

Recenziile complexului turistic Panoramic din Ranca


   Marius V. din Ploiestiori
nota: 4.2
schedule sejur: 28.07.2017 - 30.07.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nu are niciun mini-frigider .
- Camera nu avea nicio priveliste , ferestra se poate deschide doar pana la jumate (maxim)
- Mancarea este fara gust , faptul ca are o pizzerie e o mizerie. Pizza lor este cea mai proasta pizza mancata vreodata. Crusta este foarte - foarte subitre , cascavul ,ce de obicei este o necesitate pentru o pizza, aici este defapt "branza topita" , sosul de rosii este acru . Am vomat toata pizza (fapt ce s-a mai intamplat din cate am auzit la alte persoane ) deci pot spune ca nu am mancat.
- TV este mic , la aproape fiecare canal se vede cu purici.
- Costul camerei este mult prea mare fata de ce este disponibil.
Răspunsul unității:
D-le Marius, sunteti un turist care ati facut parte dintr-un grup frumos si civilizat de turisti care s-au cazat la noi in serile respective, iar dvs ati luat camera 17....pe care ati vazut-o initial si puteati refuza. Sunt de acord cu dvs legat de aspectul camerei ca vizibilitate care era spre cladirea cealalta si nu spre munte sau mare cum doreati! Dar legat de curatenie nu cred ca aveti dreptate deoarece camera era aspirata, baia cu prosoape mari si mici, cu sampon, sapun si hartie igenica cu trei straturi, camera mare de 14-15 mp plus baie cu cabina de dus! Referitor la personal sunteti din nou tendentios in nota deoarece nu cred ca v-au jignit sau injurat ?!! Dar cea mai tare nota pe care o dati devine cea de localizare....aceasta este chiar tare deoarece suntem doar la 15 metri din intersectia Transalpinei, la 10 metri de Politie, central si toate gps-urile duc la noi ! Poate sa aveti ceva, ceva adevar ca eu nu pot sa stiu deoarece nu ati spus nimic conducerii dupa cum remarcati singur chiar daca ati stat trei zile la noi cu cascavalul care se face intr-adevar ca branza topita in cuptor la 300 grade, dar e posibil ca dvs sa fii mancat si din pachetele dvs de acasa sau in alta parte ! Eu oricum nu o sa fac public pe saiturile de rezervare ca sunteti un fitos si ca nici buletinul la receptie nu ati vrut sa-l dati si nici datele. Doar d-na Bianca s-a trecut in registru, iar dvs v-ati dus in camera ( 17 )pe ascuns daca pot spune asa!!! NO comment !!??
   Dan D. din Chiajna
nota: 4.2
schedule sejur: 28.12.2016 - 03.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aspectul neingrijit, instalatii sanitare defecte, lipsa de amabilitate a personalului la sosire mincarea preparata in dispretul retetelor ( ex.: burta din ciorba necuratata)
Răspunsul unității:
DL. DAN sunt nelamurit cu aspectele sesizate de dvs dupa ce ati plecat, dar nimic din toate acestea nu le-ati comunicat inseamna ca sunteti putin tendentios, iar din cate am verificat dvs nici nu ati servit mai nimic la noi deoarece ati plecat cu sotia si nepoata fiind racite de cand ati sosit, iar personalul nu a putut sa va ia in brate sa nu se transmita raceala. Cu instalatiile, iar nu inteleg ...nu s-a tras apa la wc, sau nu ati avut caldura...e posibil sa mai sara apa de la cabina cand faceti dus, dar trebuia sa ne spuneti si nu sa scrieti acum ca o...concurenta neloiala sa ne stricati imaginea si notele muncite de peste 11 ani. Sa aveti un an plin de bucurii si impliniri de o suta de ori mai mult decat ne doriti dvs noua.
   Oana din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 21.12.2016 - 23.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna, ambianta placuta, personal amabil si dedicat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut
Răspunsul unității:
Multumim Oana pt cuvintele frumoase
   Alexandra din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 14.11.2016 - 19.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia excelenta, proprietarul de nota 10 plus, foarte amabil si dornic sa ne ajute de fiecare data cand a fost necesar;mancarea excelenta, proaspata
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia- se facea curat superficial
Răspunsul unității:
Multumim Alexandra, dar trebuia sa ne semnalezi pt a vedea cine nu-si face treaba. Va mai asteptam
   Pamelia din Sacele
nota: 10
schedule sejur: 17.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata , spatioasa , luminoasa . Mancarea a fost foarte buna , mai ales papanasii si vinul roze!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
In statiune sunt multi caini fara stapan , care nu numai ca latra turistii , dar pot provoca accidente rutiere.
Am fost un grup de mtociclisti iar unui prieten din grup i-a sarit un caine in fata , nu mult ii trebuia sa faca un accident.
Statiunea nu e iluminata public.
Răspunsul unității:
Multumim d-nei Pamelia din Brasov pentru aprecierile la adresa serviciilor noastre, iar in legatura cu cainii din zona sa stiti ca aproape toti au stapani, dar in extra sezon lipsesc si cainii se aduna mai multi acolo unde este activitate si miroase a mancare. In acest sens noi cei din Ranca prin asociatia noastra am facut demersuri catre primariile de care apartine zona. In legatura cu iluminatul stradal acesta exista, dar posibil sa nu fii fost activat pentru seara sau anumite zone stradale cu becurile arse.
   Ilie C. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2016 - 01.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, curățenie, raport calitate -pret optim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
Răspunsul unității:
Multumim d-lui Ilie pentru cuvintele si notele acordate mai ales ca vine dintr-o zona mult mai dezvoltata turistic precum Valea Prahovei, si este binevenit oricand la noi.
   Cornelia din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 27.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Imi place totul la Ranca de ceva timp, de fiecare data am cazare la complexul turistic panoramic. Despre "panoramic" numai de bine: amabilitate, curatenie, preturi convenabile, acces cu animale de companie, asezare super cu peisaje super, mancare buna, reusesti sa te relaxezi, sa uiti de problemele zilnice, de serviciu.
Răspunsul unității:
Multumim d-nei Cornelia pentru cuvintele frumoase si aprecierea pentru Complexul nostru.Cred ca sunteti prea buna cu noi, va mai asteptam.
   Didona din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 18.06.2016 - 19.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, panorama din restaurant, amabilitatea personalului, conditiile din camera, meniul de la restaurant.
Răspunsul unității:
Multumim doamnei pentru apreciere si interesul acordat noua si zonei mai ales ca vine din zona Brasovului
   Daniela F. din Sacalaz, Timis
nota: 9.8
schedule sejur: 05.02.2016 - 07.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, caldura mai mult deca suficient, apa calda, la baza partiei M1, mancare buna la restauant, poti plati cu cardul, programul de liniste in incinta se respecta (ora 23.00), orice elemente perturbatoare sunt evacuate, e o locatie excelenta pentru familiile cu copii, se accepta animalede companie. Cu siguranta vom reveni in fiecare an.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cand restaurantul este plin (si mai tot timpul este, locatie buna, mancare buna, preturi ok), bucatarii n prea fac fata si intarzie mancarea, iar pentru cei mici e greu sa astepte.... Dupa o zi lunga de ski...
Răspunsul unității:
Am retinut constructiv regretul d-nei Daniela, dar inca o data-i reprosez ca fiind cazata la noi avea prioritate la rezervarea mesei la ce ora dorea si chiar cu lasarea comenzii la unul din ospataript pranz sau cina si la ora stabilita avea mancarea pe masa. D-naDaniela va mai asteptam
   Nicoleta din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 01.02.2016 - 07.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal serviabil ,cald în cameră, apă caldă tot timpul...
Răspunsul unității:
Multumim d-nei Nicoleta pt majoritatea notelor mari,dar si pt nota 7 pt curetenie,chiar daca nu stim unde era curat mai putin: in camera dansei unde camerista nu are voie sa intre fara a fi chemata, in restaurant in care mancau multe persoane dar mai ales copii si e posibil sa se mai joace cu cate un servetel pe care-llasa pe jos sau pe holuri unde se mai facea umezeala de la foarte multe incaltari de schi. Dar pt ce camera a avut dansa (33)cred ca mai revine si noi o asteptam.
   Daniela F. din Sacalaz, Jud. Timis
nota: 9.5
schedule sejur: 29.01.2016 - 30.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, caldura si apa calda, mancare buna, la baza partiei M1, `stingerea` la ora 23.00, orice elemente perturbatoare sunt date afara din hotel, se respecta linistea pentru familiile cu copii, confort, se permit si animale de companie. Vom reveni cu singuranta in fiecare an!
thumb_down
Aprecieri negative:
E nevoie de mai multi bucatari in sezon sa nu astepte lumea atat de mult pana se serveste mancarea comandata.... :)
Răspunsul unității:
D-na Daniela aveti dreptate, dar sa stiti ca nu bucatarii sunt putini ,ci ora la care vine toata lumea sa manance( 13 si 30- 15). Una este cand ti-a luat comanda a- 20-a persoana si alta cand esti a-100-a.Dv fiind cazata noastra aveati prioritate dar nu a-ti stiut sa va folositi acest avantaj cu ospatarii. Multumim pt. Aprecieri
   Camelia Aurora din Drobeta Turnu Severin
nota: 9.8
schedule sejur: 15.01.2016 - 17.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O unitate de cazare frumoasa, ce asigura un confort conform ofertei prezentate pe site, pretul este cel afisat si negociat cu administratorul pensiunii, pozitia in statiune este una privilegiata, fiind de real ajutor familiilor cu copii mici. Vom reveni cu siguranta in aceleasi conditii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
Răspunsul unității:
Multumim mult pt. Cuvintele frumoase si va mai asteptam.
   Dina B. din Drobeta Tr. Severin
nota: 9.7
schedule sejur: 07.01.2016 - 10.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea este excelenta, fara reprosuri! Felicitari!Am fost foarte incantati de camera si curatenie!
thumb_down
Aprecieri negative:
Doresc sa revin de fiecare data in acest complex turistic dar as dori pe viitor, avand in vedere ca sunt foarte multi copii, sa nu se mai fumeze in restaurant. Se poate renunta la fumat in interiorul localului, este loc amenajat pentru asa ceva. Trebuie afise vizibile!Nu este rautate din partea mea, este o sugestie. Va multumesc pentru intelegere!
Răspunsul unității:
De pe 16 martie o sa va putem indeplini si dorinta dv. Va mai asteptam
   Ilie din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 19.12.2015 - 26.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost placut surprins de amabilitatea cu care am fost intampinati si tratati in timpul sejurului.
Pozitionarea complexului la baza partiei M1 este un avantaj mai ales pentru familiile cu skiori mici. Mancarea la restaurant este foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inca se fumeaza in restaurant.
Atentie mai mare din partea bucatarilor la calitatea alimentelor din care alcatuiesc meniurile.
Răspunsul unității:
Multumim d-le Ilie pt cuvintele frumoase si cu data de 16 martie nu mai fumeaza nimeni in restaurant. In legatura cu calitatea alimentelor, cred ca e foarte buna dupa cum si spuneti ,dar faptul ca piftia( racitura) nu s-a inchegat bine dar era foarte buna la gust, ne cerem scuze. Va mai asteptam.
   Eliza din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 05.12.2015 - 06.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine pozitionat , la baza partiei M1. Nota 10 pentru gazdele Complexului Turistic Panoramic Ranca , familia Panescu , care sunt foarte atenti cu fiecare persoana ce le trec pragul. Camera a fost foarte curata si calduroasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate inainte de ora 8.00 dimineata nu poti servi o cafea
Răspunsul unității:
Buna seara d-na Eliza si multumim pt cuvintele frumoase, iar in legatura cu servitul cafelei inainte de ora 8 se poate in bar intre 7,30-8,00 si nu in restaurant pentru ca atunci servesc masa personalul. Va asteptam cu drag si altadata.
   Zolt P. din Targu Mures
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost pt. Prima data la Ranca si sincer la inceput am fost sceptic cu privire la ce o sa gasesc acolo, dar am fost foarte placut surprins. Pensiunea are o amplasare buna, este curata, modern echipata cu personal foarte amabil, camara frumoase, curate, deci totol OK. Daca ma voi intoarce vreodata la Ranca, numai acolo ma voi caza.
Răspunsul unității:
Domnule Zolt va multumim pt aprecieresi pt cuvintele frumoase si va steptam si iarna .
   Diana din Husi
nota: 9.3
schedule sejur: 21.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, frumos
thumb_down
Aprecieri negative:
Internetul si apa calda ajung mai greu la etajul trei.
Răspunsul unității:
Multumim d-nei Diana din Husi si o asteptam ca pe un prieten si alta data.
   Ana din Leeuwarden, Olanda
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat in complexul nou unde am avut parte de comfort de hotel, camera si baie spatioase, curatenie impecabila.

Proprietarul foarte amabil, desi erau foarte multi turisti cazati si restaurantul era plin, era atent la detalii cu fiecare, in ideea de a ne simti cat mai bine.

Pentru iubitorii de plimbari pe munte, poate organiza la cerere diverse excursii insotite de un membru salvamont (contra unei sume modice).

Mancarea la restaurant foarte buna.

Se poate plati si cu cardul.

Este chiar la baza partiei.

Terasa restaurantului are vedere spre varful Papusa si dimineata (cel putin) e insorita, numai bine de servit o cafea intr-un punct panoramic (probabil de acolo si numele pensiunii).
Răspunsul unității:
Multumim pentru cuvintele frumoase si va asteptam oricand cu placere fie si la o ora asa tarzie ,dar rezervarea e rezervaresi ne bucura faptul ca a-ti fost seriosi si a-ti ajuns pt prima data in Ranca mai tarziu dar bine. Cu bucurie Ctin Panescu.
   Lola din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 31.12.2014 - 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia fata de partiile de ski, curatenia din hotel, atmosfera foarte placuta, personalul foarte amabil, camerele mari si curate, mancarea foarte buna. Un Revelion de vis. O sa revenim cu mare placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Recomandari:
- suplimentarea personalului de la restaurant;
- interzicerea fumatului in restaurant deoarece sistemul de ventilatie se dovedeste ineficient
Răspunsul unității:
Multumim,va asteptam si anul acesta
   Iuliana N. din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 20.01.2015 - 21.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost multumiti, pentru bani dati a fost multumitor, internet, tv, caldura (foarte calduros), am fost cazati in cam. 8 si a fost ok.la baza partie a fost un avantaj pt copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un inconvenient putin praf pe parchet, in rest totul bine.
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam
   Andra din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 14.01.2015 - 15.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, căldură, hotelul este amenajat cu bun gust.
thumb_down
Aprecieri negative:
Varietate scăzută la felurile de mâncare si bautura, aspect neplăcut al unității la intrarea in pensiune, ospatarita uita comanda.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camerele fotografiate. Majoritatea camerelor duble au geamuri către alte cladiri, sau deloc - la mansarda. Doar apartamentele au vedere către partie sau strada.
Răspunsul unității:
D-na Stoica in principiu are dreptate dar nu in totalitate deoarece nu cred ca a locuit in toate camerele sa le stie ,iar camerele fotografiate sunt conforme cu realitatea deoarece arata aspectul din interior nu din exterior.Multumim pt aprecierea curateniei si calitatii,iar pt servicii si personal cu scuzele noastre cred ca a servit masa la nefumatori( si chiar fuma langa juniori) in ziua cand am avut in probe o fata(ospatorita).A doua zi fata a plecat ,asa ca o asteptam pe d-na Stoica cu personalul bine pregatit din restaurant.De asemenea sa stiti ca mansarda detine camerele 30, 31, 32 si 33 care au geamuri chiar foarte mari (a se vedea 30 si 33).
   Manuela din Campulung
nota: 9.2
schedule sejur: 11.08.2014 - 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase
Curat
Restaurant foarte bun
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam
CONTACT UNITATE
Panescu Constantin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,