Casa Sabina din Ranca

Ranca, str. Cornesu, nr. 90  
Casa Sabina este situata la 30m de partia de ski M1. Casa dispune de 4 camere duble cu pat matrimonial, 2 bai si o bucatarie complet utilata. La parter se afla bucataria, o camera cu balcon si o baie, iar la etaj 3 camere(2 cu balcon)si o baie.

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Sabina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.