adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Marjacu din Ranca 3 grade grade grade

Ranca , str. Cornesu Mare, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei de vacanță Marjacu din Ranca


   Dan din Iasi
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un plus ar fi ca pretul la cazare este mai mic fata de alte pensiuni si erau turisti cazati si nu te simteai stingher, fata de alte pensiuni care apareau pe net ca deschise si de fapt erau inchise.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minus - pensiunea este pe o strada pietruita aflata in spatele altor pensiuni si efectiv bagata intre alte doua, eu avand sentimentul ca nu am aer. Si am venit la munte si aici la Ranca pentru a vedea peisaje frumoase nu sa stau inchis intre pereti pentru o iferenta mica de pret.
- nici nu m-am mai dat jos din masina, pentru ca in fata pensiunii faceau gratar doua familii de tigani.
- am mers si m-am cazat la hotel, unde am platit 100lei pe noapte, dar am avut conditii foarte bune si muntii ii vedeam din pat. Super!
   Daniel din Resita
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost super ok, camera ok, curatenie ok, dotarile la bucatarie super ok, ne-am simtit minunat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Dinu S. din Rosiorii De Vede
nota: 8.5
schedule sejur: 19.07.2013 - 20.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia casei de vacanta este excelenta, chiar in centrul statiunii.
Camerele sunt foarte spatioase si ofera confortul necesar oricarui sejur
Amabilitatea personalului
Posibilitatea de a folosi bucataria si sala de mese
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fi apreciat mai multa curatenie in baie
   Catalin P. din Campina
nota: 9.7
schedule sejur: 22.09.2012 - 23.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona este deosebita;
-amplasare foarte buna;
-ospitalitatea proprietarilor;
-camerele sunt curate, calduroare;
-raportul calitate-pret destul de bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
In afara faptului ca intreaga statiune este in plin proces de dezvoltare, se construieste peste tot si asta e un lucru minunat pentru turismul romanesc, nu pot spune ca am gasit minusuri
   Claudia D. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 25.08.2012 - 27.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost impresionati de ospitalitatea, amabilitatea personalului si curatenia din aceasta vila .Vila este amplasata intr-o zona buna aproape de principalele puncte de interes.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aglomeratia de vile si senzatia de santier vesnic care domina toata statiunea.
   Tina B. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 17.08.2012 - 18.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera, bucataria utilata, panorama.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul lucru care nu mi-a placut a fost insistenta de a parasi camera la ora 11,desi intrebasem in ziua cazari la ce ora trebuie sa plecam.
   Constantin din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 20.07.2012 - 22.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, internet, loc de gratar.
   Stefan S. din Giurgiu
nota: 10
schedule sejur: 16.02.2012 - 19.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia si amabilitatea personalului.
   Fara Bianca F. din Timisoara
nota: 8.5
schedule sejur: 21.10.2011 - 23.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul oferit de pensiune, pretul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este amenajata parcarea, praf mizerie multa in jur.
   Amalia M. din Calarasi
nota: 8.7
schedule sejur: 12.08.2011 - 15.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul superb vazut de la terasa, mobilierul vilei modern, conditii bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul.
   Ana-andreea M. din Timisoara
nota: 8.5
schedule sejur: 25.02.2011 - 28.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este in centrul statiunii, aproape de partiile M1 si M2.
Camerele sunt spatioase si relativ curate (e loc si de mai bine)au dotarile unui hotel: prosoape, hartie igienica, gel de dus la pliculete.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme cu alimentarea cu apa rece si implicit calda. Dus se poate face dimineata la 8:00 si cu presiune foarte redusa. Daca nu-si rezolva problema cu apa. . . pacat.
CONTACT UNITATE
Radu Stelian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,