adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Condor din Ranca

Ranca , str. Gilort, nr. 17  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile cabanei Condor din Ranca


   Sobieschi din London
nota: 8.3
schedule sejur: 29.12.2016 - 03.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura, curatenie, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara all inclusive si masa de revelion
   Larisa din Craiova
nota: 9.3
schedule sejur: 31.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul de la bucatarie a fost extraordinar, sunt doua doamne foarte dragute care te ajuta cu orice ai nevoie. Doamna Iuli de la cazare, este de asemenea amabila. La fel si doamna de la receptie.
- Camerele sunt curate, calduroase, praful de pe mobila sters, ceea ce nu prea intalnesti.
- Micul dejun tip bufet a fost destul de consistent
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost cazati intr-o suita din cabana mica (cea care include restaurantul si bucatarie); televizorul de la mansarda nu functiona, nu se prindea nici un program; acelasi lucru l-am auzit si de la alti turisti cazati in aceeasi perioada cu noi
- Semnalul Wi-fi este destul de slab, mergea foarte prost
- Ar trebui specificat clar in descriere ca se percepe o taxa de bucatarie de 10 lei/pers/zi. Asa mi se pare corect, mai ales ca eu am intrebat daca putem folosi bucataria si nu mi s-a zis ca se foloseste contra unei taxe
   Fredy-costinel din Craiova
nota: 7.8
schedule sejur: 30.12.2014 - 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cu un personal intelegator si gata oricand sa satisfaca nevoile clientilor am avut un sejur placut in aceasta unitate de cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu ni s-a specifiat o taxa de bucatarie (inutila din punctul meu de vedere) in momentul cererii de cazare, taxa ce consta in 10 lei /zi/camera , ceea ce insemna achitarea unei sume de 270 de lei doar taxa de bucatarie.
Nu ni s-a specificat nici faptul ca vom avea mic dejun in cele 3 zile de cazare , disconfort produs prin faptul ca noi ne cumparasem cele necesare deci alti bani cheltuiti inutil.
   Elena M. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 06.06.2014 - 09.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport pret-calitate corect. Parcare spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere foarte diferite ca dimensiune (duble) la acelasi pret. Desi erau doar 3 camere ocupate (noi si prietenii nostri), ni s-a spus ca, in caz de anulare (nu a fost cazul) sa anuntam cu 30 zile inainte!!! Cam penibil....
   Mariana din Pitesti
nota: 9.2
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
-camera curata si calduroasa
- masa de Revelion bogata si gustoasa
   Janine L. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 24.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie si o placinta cu mere la care ne vom gandi mult timp de acum incolo. Multumim pentru gazduire! Vom reveni cu mare placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul pana la cabana cam greu dar...asta e muntele.
   Daniela P. din Medgidia
nota: 10
schedule sejur: 01.05.2013 - 07.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare super, oameni ospitalieri, mancare *ca la mama acasa*. Un loc pe care il recomand cu drag si in care m-as intorce oricand cu drag. Multumim gazdelor!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
   Elena din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 28.03.2013 - 31.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul deosebit in peisaj, ospitalitatea gazdelor.
   Daniel din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.03.2013 - 10.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul amabil, camere curate, peisasul din zona este superb. Si preturile sunt foarte ok.
   Sorin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.03.2013 - 03.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul, pozitia cabanei, conditiile de cazare, pretul si persoanlul.
Am mai fost la aceasta cabana, am revenit si voi reveni cu siguranta. Personalul este foarte amabil. In camera am gasit foarte curat, lenjeriile impecabile.
   Liana Z. din Draganesti-olt
nota: 8.2
schedule sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului (dna Cristina).
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au meniu diversificat, iar meniul de revelion a lasat de dorit - s-au ocupat mai mult de turistii turci.
Răspunsul unității:
Stimata doamna Zorzoliu,
ne-a facut cu adevarat placere sa va avem ca oaspeti. Vom tine cont de sugestia dvs. In legatura cu diversificarea meniului.

Va multumim,
Cabana Condor Team
   Sorin O. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 11.09.2012 - 16.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul, mancarea si cabana sunt excelente.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie, sa imbunatatiti meniul cu produse traditionale!
   Camelia din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 25.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atentia cu care sunt tratati turistii, calitatea serviciilor de masa, prezenta apei calde.
thumb_down
Aprecieri negative:
Zona de amplasare a cabanei.
   Adrian P. din Craiova
nota: 7.5
schedule sejur: 13.01.2012 - 15.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personal ok, caldura, apa calda fara intreruperi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu neaparat distanta fata de partie (15-20 min), o plimbare este benefica, cat accesibilitatea cu masina, nu se poate fara lanturi decat daca ai 4x4.
   Cristina B. din Craiova
nota: 8.8
schedule sejur: 30.12.2011 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea si pretul excelente.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am stat in camere de 4 persoane, foarte inghesuiti.
   F. din Dr.tr.severin
nota: 10
schedule sejur: 11.02.2011 - 13.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele au fost Ok, din acest punct de vedere nu avem ce sa comentam.
   P. din Motru
nota: 8.2
schedule sejur: 22.01.2011 - 23.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret bun
Confortul camerelor bun
Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic mai multa caldura pe timpul noptii era binevenita. Ceva distanta pina la pirtie!
CONTACT UNITATE
Dragnea Marilena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,