adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Simfonia din Ramnicu Valcea 4 grade grade grade grade

Ramnicu Valcea , str. George Enescu, nr. 42-44  
​Capacitate: 72 adulți și 29 copii în 36 spații de cazare.
Hotel Simfonia, hotel boutique din Ramnicu Valcea, va asteapta sa petreceti clipe de neuitat în confortul exclusiv pe care hotelul nostru îl oferã si in acelasi timp va puteti bucura de o gama larga de preparate culinare din bucataria internationala.

Cazarea oferita de Hotel Simfonia oaspetilor sai are loc intr-un mediu unde calitatea si luxul isi impun prezenta prin dotarea camerelor ultramoderna si personalul profesionist, venind intotdeauna in intampinarea dorintelor si celor mai exigenti oaspeti. Combinand atat confortul, eleganta cat si aparatura tehnica si serviciul individual, Hotel Simfonia pune la dispozitia oaspetilor sai 34 camere duble si 2 apartamente cu terasa ce ofera o priveliste deosebita asupra orasului. Toate camerele sunt dotate cu mobilier fin si modern, cabina de dus, uscator de par, oglinda de cosmetica, birou, acces internet wi fi, telefon direct, tv de ultima generatie, cablu tv, birou, minibar, seif, aer conditionat, acces cu cartela.

Fiecare dintre cele 4 etaje au stiluri diferite, reusind astfel sa satisfaca cele mai sofisticate si pretentioase gusturi:
- La etajul 1 regasim stilul Classic, definit prin eleganta si opulenta combinand culorile pastelate cu elemente florale stilizate.
- La etajul 2 regasim stilul Mediteranean, ce evoca romantismul si aduce o atmosfera relaxanta. Culorile acestui stil sunt vibrante si preluate direct din natura.
- La etajul 3 regasim stilul Modern, probabil cel mai popular printre tineri, confera camerelor un aer sofisticat si misterios.
- La etajul 4 regasim stilul Oriental, un stil exotic cu accesorii unice si interesante.

Hotel Simfonia pune la dispozitia invitatilor sai, 2 restaurante si Terasa Diamantul de Sare, unde acestia isi pot bucura simturile cu aromele delicioase atat din gastronomia locala cat si din cea internationala.

Lasati-va cele cinci simturi libere sa se bucure de prospetimea si savoarea fructelor de mare si a pestelui, a legumelor si fructelor bogate in arome si culori, a mirodeniilor misterios alaturate, desavarsite de inspiratia bucatarilor care transpun in fiecare farfurie bucuria si armonia a ceea ce promite a fi o experienta de neuitat.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check sala de fitness
  • check parcare
  • check masaj
  • check spalatorie
  • check room service
  • check sauna
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check living
  • check seif la receptie
  • check semineu
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte
  • check pat bebe
  • check scaun bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check seif in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,