Hotel Simfonia din Ramnicu Valcea grade grade grade grade

Ramnicu Valcea, str. George Enescu, nr. 42-44  
Grațiela din Bucureşti

Curățenie. Deservire ecrmplara

​Capacitate: 72 adulți și 29 copii în 36 spații de cazare
Hotel Simfonia, hotel boutique din Ramnicu Valcea, va asteapta sa petreceti clipe de neuitat în confortul exclusiv pe care hotelul nostru îl oferã si in acelasi timp va puteti bucura de o gama larga de preparate culinare din bucataria internationala.

Cazarea oferita de Hotel Simfonia oaspetilor sai are loc intr-un mediu unde calitatea si luxul isi impun prezenta prin dotarea camerelor ultramoderna (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check masaj
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check saună
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.