adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Grand Hotel Sofianu din Ramnicu Valcea 4 grade grade grade grade

Ramnicu Valcea , str. Stirbei Voda, Intrare Parc Zavoi, nr. 2401  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Grand Hotel Sofianu din Ramnicu Valcea


   Paul B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde impecabile. Atmosfera de mare clasa.
Personal calificat.
Felicitari!
   Stefan S. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2012 - 18.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel deosebit cu mic dejun intr adevar de 4 stele.Camere foarte frumoase si spatioase,curatenie.Bravo celor care l au facut dar si celor care l administreaza,ne am simtit foarte bine.
Răspunsul unității:
Va mai asteptam pe la noi!
   Eugenia O. din Alba Iulia
nota: 7.8
schedule sejur: 27.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea langa parc
thumb_down
Aprecieri negative:
Canalizare cadita dus infundata
- capac wc mobil
- aer conditionat subdimensionat
- mic dejun cam sarac
   I. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 25.11.2010 - 27.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si saritor
Curatenie exemplara
Confortul camerelor nu se ridica la nivelul de 4 stele totusi
thumb_down
Aprecieri negative:
Masa de dimineata destul de saracacioasa ca meniu si invariabil, aproape aceeasi
   G. din Giurgiu
nota: 9.3
schedule sejur: 22.05.2010 - 24.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bine pozitionat, un ambient foarte placut si relaxant. Va multumim ptr bonusul acordat la spa. Revenim oricind cu placere
thumb_down
Aprecieri negative:
Frig in camera. Nu a fost mai mult de 21g. Micul dejun foarte subtire pentru un hotel asa bun
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,