adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Etiquette din Predeal

Predeal , str. Vasile Alecsandri, nr. 4  
​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare.
Etiquette este o vila moderna conceputa la standardele unui hotel de lux.

5 apartamente confortabile va vor gazdui pentru o escapada de rutina cotidiana.

O gradina luxurianta va fi locul perfect pentru a va relaxa, bucurandu-va de privelistea zonei sau sa pregatiti un gratar. Copiii dvs se vor bucura, de asemenea, in locul de joaca special amenajat.

Cele 5 apartamente confortabile, distribuite pe 5 nivele, va vor da sentimentul ca locul este unul spatios chic cu mobilier de designer contemporan.

Fiecare apartament este decorat cu gust pentru crearea unui simt distinct familiar.

Living-urile vesele si prietenoase va vor ispiti sa va relaxati in fata semineului.

Saloanele comfortale sunt locul perfect pentru a savura privelistea muntilor Carpati.

Dupa o zi plina la schi va puteti pregati cina in bucataria complet echipata.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check semineu

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check seif in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,