adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Regina din Predeal 4 grade grade grade grade

Predeal , str. Mihail Saulescu, nr. 113  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Regina din Predeal


   Iulian R. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 21.12.2016 - 24.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte primitoare, mic dejun mai mult decât suficient, ambianță deosebită, aproape de pârtii, camera foarte călduroasă.
thumb_down
Aprecieri negative:
Datorită căldurii am pus un pahar cu apă pe calorifer, sa mai înmoaie aerul.
   Simona din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 13.05.2016 - 20.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut totul: patronii si personalul pensiunii au fost f. Amabili si deschisi. Camera calda, primitoare şi luminoasa, cu toate dotarile ( LCD, wi-fi, frigider, cabina de dus, uscator de par) m-au facut sa ma simt ca acasa. Lenjeria si prosoapele erau schimbate la 2 zile si aratau impecabil.Balconul, cu scaune si masuta, oferea un loc placut de relaxare si savurare a cafelei, cu o priveliste superba spre muntii acopriti de zapada ( desi a fost luna mai, la munte a nins!!!). Ursuletii de plus: panda, bruni, polar din pensiune au creat imaginea unui taram al povestilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost minusuri / nu am propuneri si sugestii / as fi nedreapta sa spun ca au existat nemultumiri.
   Nicoleta M. din Medgidia
nota: 7.7
schedule sejur: 03.01.2013 - 08.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune curata, ieftina in centrul de greutate al statiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu.
   Mirela B. din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 24.12.2011 - 27.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toate conditiile au fost excelente iar vila este localizata in centru deci foarte aproape de restaurante, magazine si la 5 minute de partia clabucet.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul la cazare un pic cam mare dar avind in vedere confortul se compenseaza.
CONTACT UNITATE
Oltean Violeta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,