adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Rafael din Predeal 2 grade grade

Predeal , str. Teleferic, nr. 10C  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Rafael din Predeal


   Paula din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 30.12.2015 - 04.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii si personalul au fost fff amabili si fff receptivi la toate solicitarile noastre. Pensiunea este curata, foarte cald in camere.iar pretul este ok. Am avut un sejur de sfarsit de an minunat. Multumim !!!
   Cezar D. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 07.01.2016 - 09.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni primitori, camerele curate, personalul fff. Serviabil si amabil, ne-am simtit ca acasa, speram sa ne intoarcem curand.
   Cristian din Navodari
nota: 10
schedule sejur: 17.02.2013 - 22.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii si personalul - foarte amabili si discreti in acelasi timp
Camerele foarte calduroase si exact ca in pozele de pe acest site;
Locatia excelenta, la 100m de telescaun (pleci cu claparii in picioare si te intorci pe schiuri pana in fata pensiunii);
Centru de inchirieri si restaurant la parter (cu posibilitatea de a manca si in camera);
Internet wireless.
   Mihaela din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 08.02.2013 - 10.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de telescaun si partii, curatenie si caldura in camera, apa calda oricand si la orice ora, personal serviabil, reducerea de 50% la echipamente. Omleta taraneasca nota 10 ;)
   Ionel M. din Constanta
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.01.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Le-am trimis mail si nici macar nu s-au sinchisit sa-mi raspunda. . . . . Nu mi se pare corect.
   Calin P. din Oradea
nota: 8.5
schedule sejur: 09.01.2012 - 14.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, locatie excelenta, echipament schi ieftin.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltele necomfortabile, lipsa izolarii fonice.
   C. din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 15.02.2010 - 17.02.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de telescaun si partiile de schi, centrul de inchiriere echipament este la parterul pensiunii, camere calduroase, baie in camera, camere cu balcon
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele mici, nu este sapun la baie, nu se face curatenie in camera zilnic
CONTACT UNITATE
Rafael, Nicoleta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,