adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Crescent din Predeal 3 grade grade grade

Predeal , str. Nationala, nr. 81  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Crescent din Predeal


   Cristi Dumitru din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 19.02.2016 - 21.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera era situata la ultimul etaj, un pic separata de ceilalti clienti cazati.
Conexiunea buna la reteaua wireless.
Curatenia din camera si din pensiune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Deasupra TV-ului pe perete am gasit o panza de paianjen.
Lampa de langa pat avea cablul de alimentare defect.
Pe unul din peretii camerei, exista o pata galbena.
Perdeaua de dus de la baie lipsea cu desavarsire.
Regulamentul de ordine interioara in loc sa imi fie inmanat la inceputul sejurului, ca sa fiu si eu informat, mi-a fost inmanat la jumatatea sejurului, ceea ce nu e normal.
   Constantin M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 07.01.2012 - 08.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, curata, moderna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta cam mare fata de principalele puncte de atractie (daca mergeti pe jos).
   M. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 01.02.2011 - 03.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde serioase
- preturi bune
- camere curate
thumb_down
Aprecieri negative:
O oarecare distanta de partie, dar nu este o problema semnificativa (cateva minute de plimbare)
   A. din Baluseni,botosani
nota: 9.8
schedule sejur: 18.12.2010 - 21.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost si eu cazata impreuna cu prietenul meu pt 3 zile la aceasta pensiune. . . Marturisesc sincer ca am fost uimita cand am ajuns. . . Adik era exact ceea ce imi doream. . . Personalul a fost foarte amabil si primitor. . . Camera in care am fost cazata foarte draguta, aranjata si curata.
CONTACT UNITATE
Viorica Gheorghe
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,