adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Ardeleana din Predeal 3 grade grade grade

Predeal , str. Soseaua Nationala, nr. 17/87  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
8 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 8).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.5
monetization_on Prețuri:9.8
location_on Localizare:9.5

Recenziile pensiunii Casa Ardeleana din Predeal


   Cristina S. din Republica Moldova
nota: 9
schedule sejur: 30.12.2016 - 03.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost superb, deservirea minunata, mincare gustoasa, camere curate si ingrijite
thumb_down
Aprecieri negative:
Cite un halatel si papucei de camera!
   Adrian din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 12.11.2016 - 13.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape totul a fost la superlativ ! Mancarea excelenta , personalul dragut si serviabil , patronul pensiunii un om deosebit si foarte atent la nevoile clientilor .
thumb_down
Aprecieri negative:
Cu siguranta trebuie sa faceti ceva cu paturile . Asa-zisul pat matrimonial este de fapt din doua paturi single alaturate ;distanta dintre saltele fiind una ff. Mare ( nu mai vb de felul in care se misca ) .
   Mona din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.10.2016 - 23.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost peste așteptări. Foarte curat, atmosfera primitoare, personalul foarte amabil, piscina curată, cald, mâncarea excelentă.
   Ana Maria din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, atentie la detalii. Un loc ideal pentru o familie cu copii.
+ Piscina incalzita :)
   Cristina din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 25.09.2015 - 27.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, mancare foarte buna, atmosfera frumoasa; am fost foarte placut surprinsi.
   Adrian din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut cererea de rezervare, n-am fost sunat si nici n-am primit vreun mesaj ca se poate sau nu. Pur si simplu cererea mea a fost ignorata. Foarte urat!

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Nicoleta I. din Hobaia,giurgiu
nota: 9.5
schedule sejur: 17.01.2015 - 19.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la aceasta frumoasa Pensiune la jumatatea acestei luni.Am fost un grup care am ocupat 6 camere.Inca de la intrare ne a impresionat decorul rustic si interesant!Am ajuns in camere,foarte curate,lenjerie si prosoape fff curate, in toata pensiunea de asemenea foarte curat.Doamna care face curat foarte amabila si draguta!Patronul ,un om deschis la minte gata sa faca tot ce poate pentru ca toata lumea cazata acolo sa se simta ca acasa-un om care stie sa faca turism!Baiatul care serveste la restaurant foarte amabil si atent la detalii.Macarea ffffoarte buna si proaspata,frumos decorata.Toti ne-am simtit bine si am reveni cu placere!Va recomand tuturor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Jacuzzi nu a fuctionat pe timpul sederii noastre,apa piscinei a fost destul de tulbure,mai ales ca fac baie si copii ar trebui schimbata mai des,preturile cam piperate la bauturile de la bar!Baiatul care ramane peste noapte la pensiune are o atitudine deloc prietenoasa,chiar arogant,ulterior am aflat de la patron ca nu este baiat rau doar asa pare!Pentru ca lucreaza cu oamenii este de preferat sa fie zambitor si deschis dialogului!
   Daniel din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 12.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost exceptional de atent.
Mancarea a fost de asemenea minunata.
Camerele sunt spatioase si `rustic` mobilate.
`Centrul spa` aduce un plus mare pensiunii.
In general recomand tuturor.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,