adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Alexandra din Predeal 4 grade grade grade grade

Predeal , str. Clujului, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
12 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 12).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:8.5
location_on Localizare:8.5

Recenziile pensiunii Alexandra din Predeal


   Marian C. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 15.10.2016 - 16.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera super , bai impecabile , sala de biliard cu muzica super
thumb_down
Aprecieri negative:
Niciun minus de specificat
   Diana din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 29.09.2016 - 03.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte moderne
Loc de relaxare cu masa de biliard, tenis de masa si tv, este disponibil si un gratar, de asemenea au loc de joaca pentru copii in aer liber
Primesc animale de companie
Parcare disponibila
thumb_down
Aprecieri negative:
Un panou indicator ar fi util, pentru ca straduta de acces e dupa o curba si prima oara e usor sa ratezi intrarea.
   Narcisa Maria N. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 08.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare, camerele foarte curate, liniște, mic dejun foarte bogat si gazda a ținut cont de preferințele noastre! Recomand cu încredere
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi ideal sa se faca inca o bucătărie pentru turisti.
   Octav din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 27.09.2016 - 01.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Construcție nouă
Personal amabil
Curățenie
Utilități: apa calda si rece, caldura
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Accesul cu autoturismul la pensiune este execrabil: strada pornește din DN1 cu o pantă foarte accentuată (cca. 20 - 25%), este foarte denivelată atât în lungul ei cat si transversal, s-au aplicat pe carosabil diferite materiale (balast, piatra, beton) cu grade diferite de aderenta pentru pneurile autoturismelor.
2.Nici accesul pedestru nu este mai facil, având în vedere pantă străzii. Constatările le-am făcut atunci când era soare si temperatura aerului de 15-20 grade Celsius. Oare cum este atunci când plouă, ninge sau este polei?
3. Atenție mare la mobilier! Am avut neplăcuta surpriză să sa prăbușească peste mine dulapul din camera. Nu este prea plăcut cand, dorind să scoți o haina din dulap, te trezesti (nepregătit) cu 20-30 kg pe tine. Ce se intampla dacă acolo era un copil sau un bătrân, mai ales că prăbușirea dulapului blochează ușa de intrare în camera? Halal grija pentru client!
   Dorina Mihaela din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 30.09.2016 - 01.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia si amabilitatea gazdelor.
   Rodica din Moreni
nota: 9.3
schedule sejur: 17.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mobilierul nou si de calitate;
- lenjeria si prosoapele foarte curate;
- papuci de unica folosinta;
- produse de calitate la baie ;sapun lichid Dove, sampon ;
-receptionera foarte amabila si flexibila;
- micul dejun acceptabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
M-a nemultumit foarte mult faptul ca nu au stabilit niste reguli pentru cei care doresc sa faca o petrecere nocturna in curtea pensiunii ( un interval orar decent;maxim ora 22).Mai concret, cativa tineri au pregatit un gratar asezonat cu muzica , cu multi decibeli ( pe gustul lor ,pe care nu doresc sa-l comentez). Totul s-a desfasurat pana la ora 3 (noaptea), cand au binevoit sa termine. Evident pana atunci , nu am putut dormi. Am atentionat receptionera ,care a incercat sa-i pondereze, dar fara succes.
Asa ceva nu mi s-a mai intamplat , desi calatoresc mult !
   Costin Cristian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.09.2016 - 09.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul,Camere deosebite,Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Amenajare loc de joaca
   Alexandru T. din Ploiești
nota: 9.2
schedule sejur: 10.09.2016 - 14.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte spațios și cu bun gust.
thumb_down
Aprecieri negative:
Wi-fi slab la cam. Superioare.
Router Wi-Fi pe fiecare palier pentru îmbunătățirea semnalului, cuier la intrare în camera, suport pentru prosoape în baie, frigider în camera,uscător de par...camera 11.
   Daniel D. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 30.07.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condiții excelente, gazde foarte amabile. Vom reveni cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Liliana din Galați
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte amabila, camerele sunt spatioase cu mobilier nou , au o priveliste superba, micul dejun foarte bogat si diversificat. Mi-a placut extraordinar de mult si o sa mai revin cu mare drag
   Roxana Emilia din Galati
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, mobilier nou si modern, curățenie, mâncare buna
   Simona M. din Braila
nota: 9.7
schedule sejur: 30.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune usor de localizat, la 10 min de restaurante, 15 min. De mers lejer pana la partie,deci zona f.buna.
Tot mobilierul nou si ales cu bun gust.
Camera confortabila,spatioasa,incalzita mai mult decat suficient,priveliste minunata,baia in camera este dotata cu uscator de par,cabina de dus.
Gazda primitoare,prietenoasa,foarte atenta cu toti oaspetii.
Masa festiva(mancarea) de revelion de nota 10!
thumb_down
Aprecieri negative:
Doar o sugestie:locul camerei de fumat /livingului acela de la etajul 1, nu e deloc bine ales.Poate undeva la parter,in zona de luat masa,creat un separeu/camera pentru asa ceva....nu ar fi mai bine?
CONTACT UNITATE
Verman Iancu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,