adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Noblesse din Predeal

Predeal , str. Bd Mihail Saulescu, nr. 111  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Noblesse din Predeal


   Adrian D. din Medgidia
nota: 10
schedule sejur: 18.02.2017 - 19.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,personal dragut, personal dragut, mic dejun bogat
Răspunsul unității:
Multumim frumos !!
Din pacate sunteti printre putinii clienti care au avut putin timp sa lase un comentariu pozitiv in general doar clientii care nu sunt multumiti lasa comentarii !1
   Corina Maria din Rosiorii De Vede
nota: 7.2
schedule sejur: 13.01.2017 - 15.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare excelentă, foarte aproape de pârtie, market și restaurante.
thumb_down
Aprecieri negative:
Uscător de păr, izolare fonică, mic dejun diversificat, încălzire sala jocuri, acces la sala de jocuri la orice ora, papuci.
Răspunsul unității:
Buna ziua , multumim pentru sugestiile formulate o sa remediem toate aspectele mentionate, insa uscatoare de par sunt la receptie disponibile ( clasificarea de 3 *** nu obliga prestatorul sa aibe feon in fiecare camera ) sala de jociri este incalzita aveti posibilitatea sa deschideti toate caloriferele este stabilit un program deoarece am aut plangeri in trecut ca se face zgomot prea mult in acea sala de la biliard , la fel papuci nu sunt obligatorii la 3 *** ci la 4 **** .

Multumim ,
   Alina din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.02.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici măcar nu mi s-a răspuns la cererea de rezervare. Total dezinteres. Înţeleg că perioada era una profitabilă pentru hotelier, dar cred că era dator să răspundă. Poate că aş fi încercat altă perioadă, poate că mi-ar fi plăcut şi aş fi revenit.....
   Bogdan din Buzau
nota: 9.2
schedule sejur: 20.02.2015 - 22.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de partie, parcare, balcon, foarte curat, angajati foarte de treaba
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mai aveau rummy :)
   Ana din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 02.01.2015 - 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, camere ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locatia hotelului, chiar pe DN1, si apropierea de calea ferata/gara - in camerele de la strada se aude zgomotul traficului.
Restaurantul hotelului - servire greoaie. Micul dejun este ok, dar pt alte comenzi astepti destul de mult.
   Adrian din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 28.07.2014 - 31.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un hotel curat si aproape de obiectivele turisitice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mic dejun cu meniu fix, la fel in fiecare zi.
   Cornelia N. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2011 - 29.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este amabil,
-sunt satisfacute toate cerintele clientilor (am solicitat camera sa nu fie la sosea),
-am fost foarte multumita atat de conditiile de cazare cat si de mancare (raportul pret/oferta este foarte bun).
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu e cazul.
   Jan C. din Focsani
nota: 9.2
schedule sejur: 22.04.2011 - 25.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si amabilitate ospatar d-na Cati si barman Andrei!
thumb_down
Aprecieri negative:
Disponibilitate receptie. . .
Plata jocuri pentru cei cazati - neprecizat!
Sauna, jacuzzi - neclar. . .
Răspunsul unității:
Va comunicam faptul ca tarifele pentru jocuri sunt afisate la receptie
   B. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 17.07.2010 - 19.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera unde am stat era foarte curata, personalul hotelului cu care am interactionat (receptioner, ospatar) au fost foarte amabili si de fiecare data cu zambetu pe buze.
Impresia generala este ca este o foarte buna alegere acest hotel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Faptu ca este plasat langa strada si se aud masinile :)
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,