adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Eden din Predeal

Predeal , str. Neagoe Basarab, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Eden din Predeal


   Ionel S. din Chiajna
nota: 9.2
schedule sejur: 12.04.2012 - 17.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa, intr-o zona linistita. Personalul este amabil si ofera cu ospitalitate tot ceea ce i se cere. Pe toata perioada sejurului, toti membrii familiei s-au simtit foarte bine. Cred ca am sa revin si intr-o alta vacanta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi benefic pentru locatie un loc de joaca mai sigur pentru copii. Iar pentru adulti, cred ca este mai tentant un pachet turistic cu pensiune completa (mic dejun obligatoriu dupa noaptea de cazare plus dejun si cina).
   Marius G. din Pitesti
nota: 8.2
schedule sejur: 18.02.2011 - 20.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie deosebita, servicii foarte bune in general, personal calificat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru oferta de cazare cred ca ar fi bine calculata cu mic dejun inclus.
Distanta fata de punctele de interes este destul de mare ceea ce te face sa folosesti auto mai ales iarna. Daca mergi pt] odihna si relaxare este ok.
   I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.01.2011 - 27.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul din restaurant exceptional, meniul incredibil de diversificat. Atmosfera calda, conditii de cazare foarte bune, pe scurt, raportul calitate-pret cum rar gasesti. Vom reveni cu familia
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte foarte cald in camere (am fost in ianuarie); dar si acest aspect poate fi trecut foarte usor la plusuri :)
   A. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.06.2010 - 27.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte bine pregatit, amabilitate extraordinara, mancare mai buna decat "la mama acasa", curatenie exemplara
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de acces nu este foarte bun, dar este acceptabil, departe de centrul orasului, dar pentru relaxare acest lucru este perfect
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,