Hotel Cirus din Predeal grade grade

Predeal, str. Avram Iancu, nr. 2  
Nota 9.28 / 12 recenzii 10 - Excelent !
Georgiana din Galati

Curățenie, zilnic se lua gunoiul .

​Capacitate: 70 adulți în 35 spații de cazare
Hotel Cirus, situat in Predeal, str. Avram Iancu, nr.2, langa Hotel Rozmarin si Hotel Orizont, la 100 m de dn 1, intr-o zona linistita va ofera servicii de cazare cu posibilitatea de a servi micul dejun sau pensiune completa,intr-un ambient placut.

Hotelul dispune de 35 camere si 3 apartamente este ideal pentru grupurile organizate (tabere scolare, cantonamente sportive, etc) dar si pentru cei dornici (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Dan Bogdan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.