adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Teo din Predeal

Predeal , str. Stefan Cel Mare, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Teo din Predeal


   Iuliana din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 01.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de centru
facilitati : bucatarie bine utilata
liniste,
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros de igrasie, camera fiind la parter
curatenie doar in zonele vizibile (mult praf sub pat)
   Aurelia O. din Braila
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate. Ni s-a comunicat imediat ca nu au camere libere in perioada solicitata.
   Marian din Galati
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2014 - 28.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost foarte ospitaliera, a fost intotdeauna la dispozitia noastra si ne-a ajutat cu ce am avut nevoie cand a fost cazul.
-camerele curate, foarte bine incalzite.
-aproape de pincipalele puncte de interes.
   Daniel S. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda amabila, camerele curate, loc de gratar.
   Viorel G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O doamna foarte amabila, foarte cald in camere, paturile confortabile, foarte aprope de partie
   Alina Irina S. din Braila
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Inca nu am fost cazata acolo, mi-am dorit dar era full casa....voi ajunge cu siguranta si aici...arata super pe site...toate cele bune!
   Ionut C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 31.01.2014 - 02.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda amabila, sociabila, de nota 10 si te ajuta cu toate informatiile de care ai nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea pe timp de iarna e 70 ron nu 65 ron cum e pe site.
   Alexandra din Galati
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2013 - 06.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O gazda extraordinara, liniste, gratar, camera curata, foarte aproape de centru (4min) si gara.
Voi reveni cu siguranta!
CONTACT UNITATE
Mariana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,