adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Residence Trei Brazi din Predeal

Predeal , str. Trei Brazi, nr. 97  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Residence Trei Brazi din Predeal


   Dan R. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2017 - 26.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost super.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem.
   Laura din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.10.2016 - 16.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia aparmenetului , vederea din living
   Danut Constantin I. din Giurgiu
nota: 10
schedule sejur: 18.09.2016 - 22.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spațios, curat, jacuzzi, terasa, centrala proprie gaz, grătar in curte,
liniște, modern,
thumb_down
Aprecieri negative:
O masina de spalat ar fi utila pentru un sejur mai lung
   Mihaela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2016 - 30.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este foarte curat, frumos mobilat si utilat, amplasat intr-o zona frumoasa si linistita, departe de agitatia orasului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista curte, asa ca daca aveti copii veti putea merge cu ei pe pajistile din apropiere. In zona sunt caini de care mie personal mi-a fost teama.
   Alina din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 17.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea. Exact ce ne-am dorit.
Bine utilat.
   Aurelian B. din Ramnicu Sarat
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament complet utilat, noi am fost incantati de peisaj si de terasa apartamentului! Foarte aproape de cabana trei brazi si de fun park trei brazi!
CONTACT UNITATE
Aura
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,