Apartament Cosmin din Predeal

Predeal, str. T. Vladimirescu  
Nota 9.81 / 28 recenzii 10 - Excepțional !
Ioana din Bucuresti

Revenim cu multa placere in fiecare an la aceasta locatie. Proprietarii sunt foarte amabili si ospitalieri, apartamentele sunt foarte curate si dotate corespunzator, inclusiv cu aparatura in bucatarie, WiFi etc. Vederea de pe balcon este superba si apropierea atat de partie cat si de oras este un avantaj. In plus, este foarte liniste.

​Capacitate: 20 adulți în 5 spații de cazare
Situate in zona Partiei, ofera cazare in 5 apartamente cu 2 camere decomandate gandite pentru a putea gazduii 2 familii. Apartamentele au in dotare in living o canapea extensibila in vederea cazarii unei a 2 familii in apartament.

Toate apartamentele sunt nou mobilate si au in componenta urmatoarele utilitati si beneficiaza de:

- bucatarii complet utilate
- dormitor cu pat matrimonial
- baie
- jacuzzi
- (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check ATV
  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check jacuzzi in cameră
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Cosmin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.