adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Szandi din Praid

Praid , str. Apei, nr. 707/A  
​Capacitate: 10 adulți în 3 spații de cazare.
Pensiunea Szandi se afla intr-o zona linistita si frumoasa spre Gheorgheni intr-o strada laterala. Se situeaza la 1500 m de salina.

Va oferim spatii generoase de cazare si tot confortul de care aveti nevoie.

Pensiunea Szandi va sta la dispozitie cu o capacitate de 10 locuri,3 camere (2 camere cu cate 2 paturi matrimoniale si 1 camera cu un pat matrimonial). Doua din camere au balcon.

Camerele sunt dotate cu baie proprie, internet wiereles,incalzirea centrala,televizor.

Va sta la dispozitie o bucatarie comuna, care este dotata cu frigider, aragaz, cuptor microunde.

Pensiunea Szandi va ofera parcarea privata in curte, mai exista o filegorie mare cu gratar si o leagane.

In zona noastra sunt multiple posibilitati de recreere si distractie atat vara cat si iarna, schii, salnia, bai termale sarate, wellnes center, lacul Ursu si Alunis, Cheile Bicazului.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less
CONTACT UNITATE
Molnar Ibolya
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,