Pensiunea Sebelin din Praid grade grade grade

Praid, str. Principala, nr. 605/F  
Nota 9.28 / 35 recenzii 10 - Excelent !
Cristina din Ardud

Curatenie , promptitudine ,mancare foarte buna ,personal foarte amabil .

​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare
Pensiunea si Restaurantul Sebelin este situata in localitatea Praid, intr-un mediu natural linistit, pe drumul spre Bucin.

Unitatea ofera 20 de locuri de cazare repartizate in 10 camere. La cerere se poate suplimenta capacitatea de cazare cu cate un pat suplimentar in fiecare camera.
Pensiunea are 6 camere cu pat matrimonial si 4 camere cu paturi twin.

Se situeaza la 5 km de partiile de ski (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check masaj
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Bereczi Zsolt
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.