adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Medvehaz din Praid 3 grade grade grade

Praid , str. Tanorok, nr. 1152  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Medvehaz din Praid


   Claudia din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 17.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, mancare buna....relaxare totala
   Tatiana din Pascani
nota: 9.2
schedule sejur: 28.11.2015 - 30.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune frumoasa,linistita,curata,cu oameni amabili si atenti.restaurantul este bun ,ieftin si cu preparate delicioase.
vom reveni cu drag.
multumim
thumb_down
Aprecieri negative:
O masa de biliard sau tenis de masa pentru vreme rea
   Alin M. din Brasov
nota: 4.2
schedule sejur: 25.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea locatiei fata de mina, strand, restaurante.
Asternuturi curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personanul lipsit de orice amabilitate/interes.
Camera neaerisita, plina de muste (unele ramase lipite de perete de la razboaiele anterioare)
Cabina de dus cu mucegai la baza cazii.
Restaurantul functional doar pana la ora 17 ``din motive tehnice``.
Micul dejun (costa 15 ron, desi telefonic ni se comunicase 8 ron) consta in 2 ochiuri pe o bucata de carne din conserva, prajita si ea si o cafea.
La micul dejun a avut prioritate la servire un grup din afara pensiunii.
Salteaua de pe pat deteriorata foarte tare. (arcuri tari pe mijloc, arcuri moi pe magini)
Tomberonul de gunoi din curte, negolit la timp emana mirosuri grele, ceea ce a facut imposibil de folosit terasa camerei.
   Catalina I. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 30.08.2013 - 02.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumoasa pensiune,ingrijita,curata,personalul amabil,camera incapatoare chiar si pentru 4 persoane(am avut camera la parter cu 3 paturi si balcon),mancarea la restaurant fff buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Macar la 2 zile sa fie luat gunoiul,daca nu in fiecare zi
   Ciprian din Braşov
nota: 9
schedule sejur: 23.07.2013 - 27.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare ok; raportul pret caliatate la produsele din restaurantul pensiunii nota 10!
Daca era si strandul deschis totul ar fi fost minunat, dar asta nu tine de cei care administreaza pensiunea. Concluzie: merita sa va cazati la aceasta pensiune.
concediu placut tuturor.
Răspunsul unității:
Mulțumim pentru recenzie, și Vă așteptăm înapoi cu drag.
   Katalin din Brasov
nota: 7.7
schedule sejur: 08.04.2012 - 14.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata aproape de mina Praid (max 5 min).
Caldura in camere, frigider in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inca de la sosire, in camere nu era facuta curatenie (era Pastele catolic/reformat). Nici la 2 zile dupa sosire, marti, (probabil luni, a 2a zi era liber la curatenie) cand am cerut sa fie facuta curatenia nu am vazut nicio schimbare.
Apa calda nu era suficienta ptr toata pensiunea (seara).
Bucataria inceata.
   Liana L. din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 26.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea foarte buna, oamenii deosebit de amabili, pensiunea a fost foarte linistita si placuta, aproape de salina si de strand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Durata de asteptare in restaurant putin cam mare.
   Steluta H. din Deva
nota: 8.7
schedule sejur: 29.07.2011 - 31.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, ospitalitate, mancare de bun gust asa ca cea gatita de unguri. . . . frumos!
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltele cam vechi deci inconfortabile. . . .
   T. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2010 - 30.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este amplasata la o distanta optima fata de salina (cca 3 min. )sau alte puncte de interes. Am doar cuvinte de lauda atat pentru personalul unitatii cat si pentru serviciile oferite de acesta. Camerele sunt curate si confortabile si ne-am simtit foarte bine atat adultii cat si copiii. Pentru toate aceste plusuri as mai adauga o stea (margareta) la clasificarea deja existenta si dorim ca anul viitor sa revenim tot la Medvehaz!
   D. din Ierusalim, Israel
nota: 6.7
schedule sejur: 27.07.2010 - 28.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea
thumb_down
Aprecieri negative:
Numele stradei apartine la 3 strazi care se incruciseaza(poate e fostul nume al cartierului)srada e nepavata si dupa ploaie e f. Greu. Am gasit un panou in ultima clipa cind vroiam sa renuntam.
Mic dejun-slab-bucatarie neorganizata
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,