adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Iris 2 din Praid

Praid , str. Noroi, nr. 26  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.4
location_on Localizare:10
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Iris 2 din Praid


   Géza Levente din Oradea
nota: 9.2
schedule sejur: 21.08.2017 - 26.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare buna in statiune, facilitatiile: strand, welness, magazine alimentare, brutarie, salina in apropiere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Denumire pensiune, strada si numar inexistente.
   Ildiko din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 02.09.2017 - 06.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul minunat + gazda+ curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Pot sa îmbunătățească situația cu canalizarea.
   Iustina din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 19.04.2017 - 26.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ok, caldura in camera, curat, paturi mari, schimbat de prosoape si lenjerie la cerere, zona linistita
thumb_down
Aprecieri negative:
In bucatarie cosul de gunoi era prea mic, avand in vedere ca pensiunea era ocupata in totalitate, n-ar fi rau sa selecteze gunoiul
   Horea din Aiud
nota: 10
schedule sejur: 03.02.2017 - 05.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primitori, curat, cald, parcare, wi-fi, disponibilitate , liniste, organizare buna a spatiilor, amenajare interioara placuta
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros inconstant de canalizare
   Stefanescu A. din Farcasa
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Va mulțumim pentru tot,noi am avut doua camere matrimoniale și am avut 1 Adolescent și un copil mic de (10luni)...dar neam simțit nemaipomenit la dumneavoastră...o sa recomandam și altora sa vina la pensiunea Iris 2, o sa revenim la Dumneavoastră și anu viitor cu mare drag...în ceea ce privește Personalul și curățenia...nu avem nici o problema, trebuie sa va spun ca sunteti deosebiți!va mulțumim!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,