adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Gergely din Praid

Praid , str. Kiraly, nr. 204  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Gergely din Praid


   Ioan C. din Resita
nota: 10
schedule sejur: 22.04.2016 - 28.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, bucatarie complet utilată,modernă, inclusiv detergent de vase, gazde discrete,loc de joaca pt copii, totul ca in descriere,chiar mai frumos.
   Florian Octavian din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 11.12.2015 - 13.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul camerelor,curatenia,
linistea locatiei,
   Diana din Chisinau
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar n-au raspuns la cererea noastra.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervarea nu s-a concretizat pentru ca nu au raspuns nici la comanda online, nici la telefon.
   Marian A. din Brasov
nota: 8.5
schedule sejur: 16.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda prietenoasa si primitoare. Pentru familii cu copii mai mici este o alegere foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri, poate doar o sugestie - inlocuirea pe viitor a saltelelor de pat mai uzate ( usoare denivelari )
   Dan din Corbeanca
nota: 9.7
schedule sejur: 12.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, proprietari amabili, destul de aproape de mers pe jos 9500M) fata de centrul statiunii, salina si strand
   Marian din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 03.08.2014 - 09.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Informatiile mentionate corespunde cu informatiile prezentate
-proprietarul o persoana cu un caracter intreprizantor orientat catre proclient
-camera spatioasa cu tot ce iti trebuie pentru un sejur cat mai linistit
-curatenie peste tot
-distanta pana la salina cam 10 minunte mers lejer pe jos
-drum asfaltat (comparand cu drumul la alte pensiuni din zona cand ploua veneai murdar de noroi)
-recomand ca foisoarele de masa exterioara sa fie facute separat prin diferite locuri a curtii si nu la gramada (este doar o parere personala)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat proprietarului
- un grup de maghiari din satu mare care comunicau destul de zgomotos intre ei chiar daca in fiecare camera era afisat un regulament de ordine interioara care ar fi trebuit respectat
   Mirela R. din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 13.06.2014 - 18.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, am avut tot ce trebuia la bucatarie, inclusiv detergent de vase, la gratar am avut lemne la discrete, gazdele nu ne-au stat in suflet, parca era casa noastra, copiii au fost incantati de locul de joaca, iar strada foarte linistita.
   Milica Mihail din Caransebes
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.04.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit nici un raspuns la solicitarea mea
   Emil C. din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 14.07.2013 - 24.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O cazare ideală, aproape de salină, gazde prietenoase, iar piscina cu apă sărată poți spune că-i lacul Ursu în miniatură cu intrare gratuită. Am avut o vacanță minunată, cu siguranță vom reveni.
   Doinita M. din Negresti
nota: 10
schedule sejur: 07.07.2013 - 13.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine. Pensiunea ne ofera confort si este multa liniste. Ideala pentru familii cu copii. Suntem hotărîţi sa revenim. Patronii primesc 10 cu felicitări!
CONTACT UNITATE
Gergely Zsolt
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,