adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Eszter din Praid 2 grade grade

Praid , str. Varga, nr. 440  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Eszter din Praid


   Geza din Deva Jud Hd
nota: 8.2
schedule sejur: 01.08.2017 - 07.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare,amabile. Zona rustica,retrasa,linistita,curata. Distanta acceptabila fata de salina si strand cam 20-25 minute. Un pic de miscare nu strica! Am avut parte de un concediu deosebit si recomand aceasta pensiune! Multumiri gazdelor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat.
   Claudiu D. din Baia De Aries
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni faini , liniste , filegorie , gratar in curte , leagan .
   Mihaela M. din Oradea
nota: 9.3
schedule sejur: 16.08.2014 - 21.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, curatenie, amabilitate si discretie a gazdelor. Ne-am simtit foarte bine pe toata perioada sejurului.
   Cosmin-florin F. din Nitchidorf
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2014 - 28.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intr-un cuvant am fost multumiti de toate servicile.Recomand la toata lumea aceasta pensiune.Servicii excelente si preturi accesibile.
   Valentin A. din Pascani, Jud. Iasi
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2014 - 29.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde amabile, primitoare si discrete.
Servicii de calitate, confort bun.
Distanta acceptabila fata de punctele de interes.
Liniste si amplasament intru cadru natural atractiv.
Raport optim pret/calitate.
   Cristina S. din Tulcea
nota: 9.5
schedule sejur: 18.08.2013 - 24.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost o.k. Ne-am simtit foarte bine pe toata durata, ne-am inteles foarte bine cu gazdele si nu ne-a lipsit nimic. Recomand si la altii aceasta pensiune cu toata caldura. Speram sa mai revenim! Ne-a placut mult!!
   Stoica P. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 04.08.2013 - 17.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera este dotata cu tot ce o familie de 4 persoane are nevoie. In curte copiii se pot juca la groapa cu nisip sau se pot da in balansoar. Aerul este superb si coboara de pe dealul inpadurit direct in camera. Gazda este foarte primitoare si intelegatoare. In cateva cuvinte: ne pare rau ca sejurul a fost de numai 2 saptamani.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic cam departe de salina si canionul de sare, dar pentru cei carora le place mersul pe jos nu este un inconvenient.
   Valentin A. din Pascani, Jud. Iasi
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2013 - 28.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si dispus sa asigure conditii pentru a ne simti bine. Foarte curat si aranjat in asa fel incat sa asigure confort maxim, bucatarie utilata la dispozitie, apa calda in permanenta, liniste si distanta fata de punctele de interes este acceptabila. Vom mai reveni, cu drag.
   Valentin din Pascani, Jud. Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 24.06.2012 - 03.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, solicitudine, discretie, confort, liniste, dotare foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat.
   Valentin A. din Pascani, Jud. Iasi
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2012 - 04.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si dispus sa asigure conditii pentru a ne simti bine. Foarte curat si aranjat in asa fel incat sa asigure confort maxim, bucatarie utilata la dispozitie, apa calda in permanenta, liniste si distanta fata de punctele de interes este acceptabila.
   Anton G. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 12.06.2011 - 18.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, dsponibilitate, liniste, respect, confort, informatii din zona,
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu m-a deranjat nimic.
   O. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2010 - 21.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un lucru foarte important : ceea ce este prezentat in reclama totul este adevarat ( atat la facilitati cat si la distanta ). Curatenia de nota 10 pe bune. Noi dorim sa revenim si la anul in concediu tot aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce trece in aceasta rubrica pentru ca nu am gasit nimic "in minus "
CONTACT UNITATE
Ambrus Eszter
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,