adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ciklamen din Praid 2 grade grade

Praid , str. Nagy Fiak, nr. 465  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Ciklamen din Praid


   Marius din Blaj
nota: 9
schedule sejur: 11.02.2016 - 14.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos din toate punctele de vedere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sesizat.
   Aurel T. din Resita
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2014 - 08.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asigura o intimitate deplina
thumb_down
Aprecieri negative:
As sugera existenta unei mici bucatarii de vara ,soba cu plita alimentata cu lemne,
   Boiadji E. din Chisinau
nota: 9
schedule sejur: 14.07.2014 - 24.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea situata intr-un cadru natural frumos. Privelistea din jur este superba, linistitoare si relaxanta!Nea surprins placut grija gazdei si merita toata aprecierea noastra pentru modul in carea nea primit. Multumim mult! Am avut o vacanta minunata! Ne dorin si vom reveni cu cea mai mare placere in aceasta zona minunata!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici o obiectie!
   Géczi Z. din Oradea
nota: 9.7
schedule sejur: 02.09.2013 - 08.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este montat plasa contra insecte! Un loc bun pentru cei care doresc sa nu fie deranjati, liniste, personal discret.

Tokeletes hely a pihenesre vagyoknak,csendes,nem zavar senki.
thumb_down
Aprecieri negative:
Wifi nu este.

Nincs Wifi.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pozitionarea pe harta Google map este gresita,nu este internet wireless
Răspunsul unității:
In pezent s-a dotat cu internet wireless
CONTACT UNITATE
Logigan Margareta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,