Pensiunea Balazs din Praid grade grade grade

Praid, str. Tanarok, nr. 1136  
Nota 9.8 / 27 recenzii 10 - Excepțional !
Igor din Chisinau

Impresii doar pozitive. Gazdele - pe cât de amabile pe atât și de receptive! Pensiunea este extrem de reușit (!) amplasată: 5-7 minute atât până la salină cât și până la magazinele sau restaurantele din Praid. Curat și foarte liniștit!

​Capacitate: 12 adulți în 4 spații de cazare
Pensiunea este situata pe malul Tirnavei mica, pe o strada linistita, la 150 m de salina si de centru.
Pensiunea are doua etaje, la un etaj doua camere cu cite trei locuri, baie separate, bucataria si sufrageria comuna.

In fiecare camera este televizor si acces la internet.
Bucataria este dotat cu tot ce este necesar pentru pregatirea bucatelor.

In curte avem foarte multe flori, teren de joaca (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check piscină
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Balazs Margareta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.