adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Anciupi din Praid 3 grade grade grade

Praid , str. Principala, nr. 1073C  
Nota 9.6/10 Excepțional !
43 recenzii
Elena din Piatra Neamt (19.09.2017)

Pensiunea este exact asa cum este descrisa pe site. Se adreseaza in special familiilor cu copii. Ai nostri au fost incantati de varietatea jucariilor pe care le- au avut la dispozitie. Pensiunea este situata relativ aproape de salina, dar drumul nu p...

​Capacitate: 18 adulți și 20 copii în 9 spații de cazare.
Pensiunea Anciupi este situatã în centrul stațiunii Praid, la doar 600m de salinã. Parcarea se afla la nr. 1073/C.

Cazarea se asigurã în 4 camere decomandate si 5 garsoniere, dispuse în 3 corpuri de clãdire, ideale pentru familii cu copii, fiecare dispunând de câte 2-4 locuri, tv cablu si baie proprie cu duș și grup sanitar.

Curtea primitoare își așteaptã oaspeții cu o parcare ingrãditã, foișoare, grãtar, grãdinã, leagãn și loc de joacã pentru copii
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Veres Annamaria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,