Hotel Praid din Praid grade grade

Praid, str. Principala, nr. 1098  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.24 / 116 recenzii10 - Excelent !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(65 recenzii din 116).

record_voice_over Personal:9.06
insert_emoticon Servicii:9.27
lightbulb_outline Curățenie:9.37
weekend Confort:8.94
monetization_on Prețuri:9.11
location_on Localizare:9.77
   Adelina din Resita
nota: 7.83
schedule sejur: 02.03.2019 - 10.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de salina, maxim 5 min. Mers încet
Căldura în camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Situat la soseaua principala și se aude traficul. Pentru cei obișnuiți cu liniștea este o problema
- restaurant mic, de 2 ori am avut ghinionul de a nu avea masa și a trebuit sa așteptăm eliberarea unei mese (inconvenient major când ai un copil de 4 ani flamand)
- în ultima noapte de cazare la restaurantul hotelului situat la parter a fost un chef iar muzica s-a auzit pana la etajul 3 pana la ora 00:30, o mare lipsa de respect pentru oaspeții hotelului mai ales cei cu copii mici
   Claudia din Bocsa
nota: 10
schedule sejur: 27.02.2019 - 04.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost la superlativ. Cuarțenie, spațiu, căldură....
O să revin cu drag!
   Emilia din Oradea
nota: 8
info_outline Turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unității în 20.02.2019.
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat amabili
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Cosmina Ioana din Arad
nota: 10
schedule sejur: 04.02.2019 - 09.02.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea, mancarea, personalul OK din toate punctele de vedere
   Emilia din Satu Mare
nota: 9.33
schedule sejur: 07.02.2019 - 10.02.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului,deservire buna atat la hotel cat si la restaurant
   Vasilica din Galați
nota: 9.67
schedule sejur: 04.02.2019 - 08.02.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare foarte bune, personal calificat, placut, prompt, deschis. Servirea ireprosabila!
thumb_down
Aprecieri negative:
Locuri de parcare insuficiente.
   Cristina din Galati
nota: 9
schedule sejur: 04.01.2019 - 10.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de punctele de interes:partie,salina,centru spa!!mic dejun bogat, mancare gustoasa, raport calitate-pret ff bun!
thumb_down
Aprecieri negative:
Fata de anul trecut cand am apreciat totul la superlativ, anul acesta ma plang de lipsa caldurii!Am avut o camera la etj 2,am plecat 3 familii cu copii si toti am stat la etj.2, in intervalul orar 21-24 caloriferele erau reci, in conditiile in care afara erau -15, -20 grade celsius!!!
   Maxim M din Timișoara
nota: 9.67
schedule sejur: 03.01.2019 - 10.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-au placut conditiile de cazare, mancarea, curatenia si comportamentul personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu-i cazul.
   Daniel D din Mihai Bravu
nota: 10
info_outline Turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unității în 16.01.2019.
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal a fost foarte respectuos. A fost curățenie și multă liniște.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putea fi puțin mai cald.
   Vasile V din Vaslui, Str. Filaturii, Bl. 424, Sc. C, Ap. 18.
nota: 9.5
schedule sejur: 02.01.2019 - 08.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul care deservește acest hotel este foarte amabil și ospitalieri, făcându-te să te simți ca acasă;
curățenie excepțională, printre care schimbat lenjerie și prosoape;
nu s-a simțit gerul datorită căldurii venite din calorifere;
hrana la micul dejun suficientă;
meniurile preparate la bucătăria restaurantului hotelului de nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun mai diversificat, să aibă ce consuma și cei care nu consumă carne și preparate din porc.
   Adriana din Cluj Napoca
nota: 8.17
schedule sejur: 05.01.2019 - 12.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel decent, aproape de salina. Camere ok, mancare ok. Mic dejun bufet suedez
thumb_down
Aprecieri negative:
Completarea platourilor la micul dejun se facea cu întârziere si doar la insistentele clientilor
   Daniel din Bucuresti
nota: 9.33
schedule sejur: 30.12.2018 - 02.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil si prompt.
Conditiile de cazare sunt peste clasificarea hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilierul este uzat.
Accesoriile trebuiesc schimbate.
   Carmen din Biled
nota: 8.33
schedule sejur: 04.01.2019 - 07.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea, liniște.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am stat la etajul 3 și a fost cam rece in camere.
   Violeta din Peceneaga,jud Tulcea
nota: 9.33
schedule sejur: 29.12.2018 - 02.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat,servire ireprosabila
   Simona din Predeal
nota: 10
info_outline Turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unității în 06.01.2019.
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serile tematice din pachetul de Revelion frumos organizate - mancare foarte buna, palinca si vinul la discretie, muzica live, personal amabil, curatenie in camere si in restaurant.
- posibilitatea de relaxare la Centrul spa din localitate (fara plata suplimentara)
   Monica din Iași
nota: 9
schedule sejur: 30.11.2018 - 02.12.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera placuta, curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Timpi destul de mari de asteptare la servirea mesei
   Nicoleta N din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.11.2018 - 02.12.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncarea foarte buna si gazdele foarte amabile.
   Maria din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 30.11.2018 - 02.12.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, caldura desi afara era foarte frig personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate nu ar strica totusi un minifrigider inclus in prețul camerei
   Csaba din Satu Mare
nota: 9
schedule sejur: 17.11.2018 - 25.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost totul conform asteptarilor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nici o nemultumire
   Marinel Florin din Sarmasel Gara
nota: 7.83
schedule sejur: 18.11.2018 - 24.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Măncarea bună personalul ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prețurile puțin mari
   Petru Dinu din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 25.11.2018 - 30.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Micul dejun bufet,cald, curat,
thumb_down
Aprecieri negative:
Programele tv de ex lipsa antena 1
   Horea din Aiud
nota: 8.67
schedule sejur: 18.11.2018 - 20.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncare multă si bună, prețuri accesibile
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa produselor locale din meniu; informarea clientilor cu privire la societatea care emite factura de servicii(am fost cazat la Hotel Praid si factura a fost emisa de o alta societate comercială, ceea ce e un impediment in a putea deconta factura respectivă)
Răspunsul unității:
Daca ati cunoaste legislatia in domeniu, ati sti ca factura fiscala se emite de catre agentul economic (societatea comerciala) care opereaza/ administreaza hotelul si NU de catre hotel in sine (Hotel praid este o denumire comerciala a unitatii, nu o entitate cu personalitate juridica, care sa aiba dreptul de a emite documente fiscale). Este recomandat sa va interesati asupra modalitatii legale de functionare/ autorizare a unitatilor de cazare, inainte de a face aprecieri legate de aceste aspecte.
   Adrian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.11.2018 - 23.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Regim hoteliere ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Ls meniu ,mai mult specific românesc, supele mai romanesti
   Cristin din Iași
nota: 7.83
schedule sejur: 01.11.2018 - 07.11.2018
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar dacă este o unitate de 2 stele, nu ar trebui să se facă rabat în privința respectării regulilor de igienă în spațiul unde se pregătește masa.
   Steluța din Slobozia
nota: 9
schedule sejur: 25.10.2018 - 30.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Servirea la restaurant lasa de dorit... Am comandat o ciorba de burta si abia din a treia incercare am primit o. Dupa ce mi s a adus ciorba de vacuta...ciorba de pui...a venit si ciorba de burta dar fara smantana si usturoi cum comandasem.
   Larisa din Rosiori De Vede
nota: 8.83
schedule sejur: 01.11.2018 - 04.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil,curățenie,căldura in camere(1-4noiembrie),mâncare bună,zona frumoasa!A fost o alegere foarte bună acest hotel!vom reveni cu drag cu alte ocazii!
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomot noaptea (de la traficul de pe sosea) pentru ca este amplasat destul de aproape de stradă! A fost mai greu in prima noapte dar apoi ne-am obișnuit! Locul de joacă din spatele hotelului ar trebui ulterior îmbunătățit si reamenajat! (leaganele erau rupte)
   Ciprian din Calan
nota: 8.33
schedule sejur: 27.10.2018 - 03.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul in centrul localitatii
   Johny J din Turda
nota: 8.33
schedule sejur: 23.10.2018 - 31.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul
   Ionela din Arad
nota: 10
schedule sejur: 19.10.2018 - 26.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea hotelului este la aprox 350 m fata de salina, pe soseaua principala. Arata bine atat exterior cat si interior, nu am avut probleme cu zgomotul din trafic desi am avut camera la etaj 1 spre sosea, nu este 100% silentios dar te poti odihni linistit. Personalul este majoritar tanar si foarte amabil , vorbitor de maghiara si romana, curatenia este prezenta atat la primirea camerei cat si parcurs. Mancarea este ok ca pret, gust bun si satioasa, chiar si pt un gurmand, proaspat preparata si nu am asteptat foarte mult timp pt servirea mesei
Consider ca merita mai mult de 2 stele comparativ cu alte hoteluri, fiind mai ok la toate capitolele. Recomand sederea in aceasta locatie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic nu este perfect in viata si, intotdeauna este loc de mai bine, de imbunatatiri. Cred, totusi ca pentru cele 2 stele cat au atribuite este ok la toate capitolele : curatenie, amabilitate, pret, servicii etc
   Constantin din Vaslui
nota: 10
schedule sejur: 13.10.2018 - 20.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazat la Sebelin. Frumos acolo și mâncarea excelenta.
CONTACT UNITATE
Cristian Grosu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.