Hotel Praid din Praid grade grade

Praid, str. Principala, nr. 1098  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.17 / 101 recenzii10 - Excelent !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(54 recenzii din 101).

record_voice_over Personal:8.75
insert_emoticon Servicii:9.15
lightbulb_outline Curățenie:9.45
weekend Confort:8.95
monetization_on Prețuri:9.09
location_on Localizare:9.77
   Monica din Iași
nota: 9
schedule sejur: 30.11.2018 - 02.12.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera placuta, curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Timpi destul de mari de asteptare la servirea mesei
   Nicoleta N din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.11.2018 - 02.12.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncarea foarte buna si gazdele foarte amabile.
   Maria din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 30.11.2018 - 02.12.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, caldura desi afara era foarte frig personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate nu ar strica totusi un minifrigider inclus in prețul camerei
   Csaba din Satu Mare
nota: 9
schedule sejur: 17.11.2018 - 25.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost totul conform asteptarilor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nici o nemultumire
   Marinel Florin din Sarmasel Gara
nota: 7.83
schedule sejur: 18.11.2018 - 24.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Măncarea bună personalul ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prețurile puțin mari
   Petru Dinu din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 25.11.2018 - 30.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Micul dejun bufet,cald, curat,
thumb_down
Aprecieri negative:
Programele tv de ex lipsa antena 1
   Horea din Aiud
nota: 8.67
schedule sejur: 18.11.2018 - 20.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncare multă si bună, prețuri accesibile
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa produselor locale din meniu; informarea clientilor cu privire la societatea care emite factura de servicii(am fost cazat la Hotel Praid si factura a fost emisa de o alta societate comercială, ceea ce e un impediment in a putea deconta factura respectivă)
Răspunsul unității:
Daca ati cunoaste legislatia in domeniu, ati sti ca factura fiscala se emite de catre agentul economic (societatea comerciala) care opereaza/ administreaza hotelul si NU de catre hotel in sine (Hotel praid este o denumire comerciala a unitatii, nu o entitate cu personalitate juridica, care sa aiba dreptul de a emite documente fiscale). Este recomandat sa va interesati asupra modalitatii legale de functionare/ autorizare a unitatilor de cazare, inainte de a face aprecieri legate de aceste aspecte.
   Adrian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.11.2018 - 23.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Regim hoteliere ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Ls meniu ,mai mult specific românesc, supele mai romanesti
   Cristin din Iași
nota: 7.83
schedule sejur: 01.11.2018 - 07.11.2018
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar dacă este o unitate de 2 stele, nu ar trebui să se facă rabat în privința respectării regulilor de igienă în spațiul unde se pregătește masa.
   Steluța din Slobozia
nota: 9
schedule sejur: 25.10.2018 - 30.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Servirea la restaurant lasa de dorit... Am comandat o ciorba de burta si abia din a treia incercare am primit o. Dupa ce mi s a adus ciorba de vacuta...ciorba de pui...a venit si ciorba de burta dar fara smantana si usturoi cum comandasem.
   Larisa din Rosiori De Vede
nota: 8.83
schedule sejur: 01.11.2018 - 04.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil,curățenie,căldura in camere(1-4noiembrie),mâncare bună,zona frumoasa!A fost o alegere foarte bună acest hotel!vom reveni cu drag cu alte ocazii!
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomot noaptea (de la traficul de pe sosea) pentru ca este amplasat destul de aproape de stradă! A fost mai greu in prima noapte dar apoi ne-am obișnuit! Locul de joacă din spatele hotelului ar trebui ulterior îmbunătățit si reamenajat! (leaganele erau rupte)
   Ciprian din Calan
nota: 8.33
schedule sejur: 27.10.2018 - 03.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul in centrul localitatii
   Johny J din Turda
nota: 8.33
schedule sejur: 23.10.2018 - 31.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul
   Ionela din Arad
nota: 10
schedule sejur: 19.10.2018 - 26.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea hotelului este la aprox 350 m fata de salina, pe soseaua principala. Arata bine atat exterior cat si interior, nu am avut probleme cu zgomotul din trafic desi am avut camera la etaj 1 spre sosea, nu este 100% silentios dar te poti odihni linistit. Personalul este majoritar tanar si foarte amabil , vorbitor de maghiara si romana, curatenia este prezenta atat la primirea camerei cat si parcurs. Mancarea este ok ca pret, gust bun si satioasa, chiar si pt un gurmand, proaspat preparata si nu am asteptat foarte mult timp pt servirea mesei
Consider ca merita mai mult de 2 stele comparativ cu alte hoteluri, fiind mai ok la toate capitolele. Recomand sederea in aceasta locatie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic nu este perfect in viata si, intotdeauna este loc de mai bine, de imbunatatiri. Cred, totusi ca pentru cele 2 stele cat au atribuite este ok la toate capitolele : curatenie, amabilitate, pret, servicii etc
   Constantin din Vaslui
nota: 10
schedule sejur: 13.10.2018 - 20.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazat la Sebelin. Frumos acolo și mâncarea excelenta.
   Marcela Simona din Satu Mare
nota: 10
schedule sejur: 16.10.2018 - 21.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost foarte bine, sigur vom reveni!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri
   Adrian din Mun. Brasov
nota: 10
schedule sejur: 15.10.2018 - 21.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia si serviciile excelente oferite de personalul hotelului si al restaurantului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem ce sa reprosam personalului complexului hotelier.
   Vasile din Șieu
nota: 9.83
schedule sejur: 08.10.2018 - 13.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul. De cand am ajuns pana am plecat!
   Lidia L din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 05.10.2018 - 11.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oamenii amabili si respectuosi. Apoi mancarea buna si aromata.
Curatenia in camera si baie, prosoapele schimbate la timp.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal as fi dorit sa am acces si la o sala de fitness.
   Alina din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 03.10.2018 - 08.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna servita ireprosabil.
Bufetul englezesc servit la micul dejun.
Portiile uriase de mancare. Pizza este foarte buna facuta pe vatra. Mancarurile specifice zonei sunt foarte bune.
   Guliano Valentn din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 20.09.2018 - 29.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condiții de cazare decente, curățenie, personal receptiv la solicitari
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost.
   Diana din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 22.09.2018 - 28.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de salina
   Doinita din Campulung Moldovenesc
nota: 10
schedule sejur: 23.09.2018 - 30.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost excelent din toate punctele de vedere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista nemultumiri
   Maria-liliana din Lugoj
nota: 10
schedule sejur: 15.09.2018 - 21.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, linistea din hotel, personal serviabil si dragut, mancarea foarte buna , portii enorme, preturi accesibile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Traficul soselei din fata hotelului.
   Judit din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 11.09.2018 - 15.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea acestui hotel este perfecta ,eu merg la acest hotel de 10 ani si sunt foarte multumita,preturile sunt acceptabile,curatenie
   Monica-daniela din Gurahont
nota: 9.67
schedule sejur: 08.09.2018 - 15.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumita de tot!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Valentin V din Resita
nota: 9.5
schedule sejur: 10.09.2018 - 15.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patul a fost excelent , mâncarea la fel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multe scaune pt copii
   Rodica R din Moinesti
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2018 - 12.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul excelent, curățenia, linistea etc.n
thumb_down
Aprecieri negative:
Fără
   Marius din Resita
nota: 9.67
schedule sejur: 03.09.2018 - 09.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu pot da note dar pot spune ca daca stau sa ma gandesc bine nu am ce obiecta. Curățenie, liniste , mâncare ok. Nu e de ignorat .
   Nicoleta din Timisoara
nota: 5.83
schedule sejur: 01.09.2018 - 05.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia fata de salina Praid
thumb_down
Aprecieri negative:
Informatiile oferite telefonic nu councid cu cele de la fata locului, nu s-a facut deloc curat in camera pe perioada sejurului, timp mare de asteptare la restaurant, administratorul hotelului are o atitudine urata fata de clienti!
CONTACT UNITATE
Cristian Grosu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.