adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Praid din Praid 2 grade grade

Praid , str. Principala, nr. 1098  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
44 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(29 recenzii din 44).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:8.9
monetization_on Prețuri:8.9
location_on Localizare:9.8

Recenziile hotelului Praid din Praid


   Lucia din Cugir
nota: 8.3
schedule sejur: 04.08.2017 - 10.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E aproape de punctele de interes.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilierul, zugraveala,parchetul... Cam vechi și deprimant.
-in baie ...puțin mai multa atentie la curățenie!
-foarte cald în camera, iar dacă deschizi geamul sa se răcorească, nu poți dormi de zgomotul masinilor
   Marius din Targoviste
nota: 8.7
schedule sejur: 18.07.2017 - 20.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, lenjeria arata bine. Se face curat in camera in fiecare zi.
Restaurant cu mancare buna si multa la preturi accesibile. Servirea e ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilierul din camera dadea impresia de vechi.
Cabina de dus avea usile cam subrede.
   Cristina Maria din Oradea
nota: 9.5
schedule sejur: 03.07.2017 - 08.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul e frumos. La hotel e foarte curat si liniste. La restaurant mancarea e gustoasa, si pizza foarte buna. Hotelul e foarte aproape de salina si de strand.
   Elena M. din Targoviste
nota: 7
schedule sejur: 14.06.2017 - 23.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea arata foarte bine si este foarte curata
thumb_down
Aprecieri negative:
Trimiterea contractului la semnarea acestuia
   Ana din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 23.05.2017 - 28.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Chiar daca mobila mi s-a parut mai veche,totusi curatenia exceleaza iar camerele in care am locuit sunt destul de spatioase pt. 2 persoane.Am beneficiat de minunata intelegere din partea d.lui Grosu si al personalului de la receptie si restaurant.
   Emil Dorel din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 28.04.2017 - 07.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Absolut placut
thumb_down
Aprecieri negative:
Nesemnificative
   Emil B. din Valea Vinului
nota: 10
schedule sejur: 21.04.2017 - 02.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curățenie în camera, lenjeria se schimba mult mai des decât in alte locații in care am fost, mâncare buna, porții mari, dacă sunteți la regim mar, mare atenție, eu nu am fost la regim asa ca am pus câteva kg.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai bine echipat locul de joaca pentru copii.
   Mihaela Claudia U. din Craiova
nota: 9.3
schedule sejur: 17.04.2017 - 29.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte utila masa rabatabila existenta in camera cu 2 paturi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul ar putea fi mai diversificat.
Mobilierul este cam vechi.
   Claudia din Lugoj
nota: 7.7
schedule sejur: 16.05.2017 - 20.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel pozitionat in zona contrala, curat, ospatari cumsecade.
Oamenii de la receptie au fost foarte cumsecade, mi-au imprumutat un uscator, un incarcator Nokia si au gasit un cantar de cantarit bagajele pt.aeroport.
thumb_down
Aprecieri negative:
Consider ca desi Hotel Praid este doar de 2 stele, e necesar ca in baie sa se puna la dispozitia oaspetilor sampoane, geluri de dus si uscatoare de par. La receptie cand am intrebat mi s-a spus ca este posibil ca la acest hotel de 2 stele sa nu fie necesar sa fie sampoane si geluri de dus in baie. Eu nu sunt de acord.
Am solicitat camera cu pat matrimonial, ni s-a spus ca nu mai sunt disponibile, insa ni s-a spus ca este o bucata de burete care trebuie pusa intre cele doua saltele ca sa fie confortabile. Eu si sotul nu ne-am simtit confortabil cu acel burete pus intre cele doua saltele. Ca si sugestie, s-ar putea mari nr. De paturi matrimoniale in acest hotel.
Pretul de 130 lei/camera dubla in extra sezon mi s-a parut f.mare.
Răspunsul unității:
Daca verificati Ordinul Ministerului Turismului nr. 65/ 2013 in baza caruia functioneaza unitatile cu functie de cazare din Romania, veti constata ca la hotelurile de 2 stele nu exista obligativitatea asigurarii samponului sau gelului de dus, de uscator de par nici nu mai vorbim (de la 3 stele in sus). La 2 stele singurele articole igienice pe care trebuie sa le punem la dispozitia turistilor in baie sunt sapunul si hartia igienica.
Legislatia in baza careia functioneaza hotelurile nu se face dupa bunul plac sau dupa opinia subiectiva a unor clienti si nici nu este cazul de a fi sau nu de acord cu aceste criterii impuse de autoritatea in materie; Credem, totusi, ca este de datoria Dvs. A va informa, inainte de a efectua o rezervare, cu privire la conditiile pe care trebuie sa vi le asigure un hotel, functie de categoria de confort.
Cu toate acestea, vom incerca sa tinem cont de toate sugestiile Dumneavoastra.
   Elisabeta din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 29.04.2017 - 08.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte atent și sociabil ,mincare bună și curatenie.
   Imola din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 25.04.2017 - 02.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit bine.Personalul este deosebit de dragut si atent,ne-au facut zilele mai luminoase.Camerele sunt curate si zilnic curatate.
Mancarea si servirea au fost extraordinar de bune. Felicitari bucatarilor si ospatarilor!!! Se vede o organizare buna a managerului si in alegerea corecta a lucratorilor.
Personalul dv. Merita felicitarile si admiratia noastra !!!.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestia mea ar fi ca hotelul necesita renovare in mobilier si lenjerii.
   Sanda Lucia din Cugir
nota: 10
schedule sejur: 28.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Perfectare rezervare camere super
Servicii cazare si masa ireprosabile
Profesionalism
Diversificare meniu
Permisiunea accesului cu animale de companie
Posibilitatea servirii mesei in locatii diferite
   Catalina din Cluj Napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 25.03.2017 - 31.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut seriozitatea si ospitalitatea personalului hotelului, camerele frumoase, curate. Mancare buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea destul de scumpa fata de alte restaurante din zona.
   Adrian B. din Zadareni
nota: 10
schedule sejur: 25.03.2017 - 31.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie placuta, personal foarte amabil .
Vom reveni cu placere!
   Paulina din Beius Jud Bihor
nota: 8.3
schedule sejur: 10.04.2017 - 18.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, parcare, curatenie, ospitalitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Calitatea restaurantului nu justifica preturile putin mari ale mancarii comparativ cu alte restaurante in zona
   Dan Lucian S. din Tarnaveni
nota: 10
schedule sejur: 23.03.2017 - 29.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, servirea foarte buna, curatenia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Schimbarea mobilierului din camere.
   Mirela Luminita din Timisoara
nota: 7.3
schedule sejur: 19.03.2017 - 24.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, patul mare si comod, aproape de salina
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea buna, dar putin cam scumpa. Personalul cam acru. Daca esti cu copii iti comenteaza ca fac galagie. Daca vremea e urata nu prea ai unde sa mergi cu copiii, e destul de greu sa ii tii in camera.
   Nelu din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 10.02.2017 - 12.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Numai de bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Felicitări pentru administrator. Sa o țineți tot așa.
   Vasile din Cernavoda
nota: 9.7
schedule sejur: 29.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cald, curat, mancare foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Muzica din seara cu cina festiva din 30 dec , nu a fost de petrecere, A fost veche , traditionala locului( probabil asa s-a dorit a fi).
Răspunsul unității:
Va multumim pt. Aprecieri, intr-adevar la cina de `Pomana Porcului` s-a dorit muzica veche, traditionala.
   Anamaria din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 31.10.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, programul lejer de masa, camera cu balcon, schimbarea prompta a lenjeriei de pat si a prosoapelor, accesul nelimitat la internet, meniu pentru masa foarte diversificat si portii copioase, etc.
   Dragos Ioan R. din Sat Dorna Candrenilor Com Dorna Candrenilo Nr 179 Jud Suceava
nota: 10
schedule sejur: 31.10.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Internet la liber
- mancare buna si multa
- servire buna
- curatenie, confort
- aproape de salina
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost cazati intr-un apartament de 2+1 locuri, iar in camera mica nu era televizor.
   Ion Laurentiu din Deva
nota: 9.3
schedule sejur: 29.10.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate, caldura
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea gasesti la receptie persoane
   Dorel din Timisoara
nota: 8.7
schedule sejur: 30.10.2016 - 05.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația.
thumb_down
Aprecieri negative:
Timpul de așteptare la restaurant este prea lung.
   Adrian din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 17.09.2016 - 02.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia (menajere isi faceau treaba excelent atat la nivel de camera cat si in hotel in general);
-Mancarea excelenta de la restaurant si pizzerie;
-Amabilitatea si atitudinea personalului hotelier (toti au avut comportament exemplar);
-Oferta de cazare facuta care includea atat intrarea la salina si fisa de decont pentru restaurantul hotelului (ne-a scutit de drumuri in plus si ne-am putut gestiona cheltuielile ca la un "all inclusive");
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul nu era destul de divers (majoritatea mancarurilor nu erau pe baza de legume sau cu suficiente legume in compozitie si lista de deserturi era cam limitata);
   Daniela din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 09.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare excelenta
   Claudia din Chiajna
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine, cazare si resturant peste asteptari, curatenie, personal discret.
Multumim!
   Claudia Margareta din Arad
nota: 9.7
schedule sejur: 13.08.2016 - 18.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia este exemplară.
Doamna de la recepție foarte amabilă.
Mâncarea de la restaurant deosebit de bună.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie: montarea la duș a unui suport pentru gelul de duș și șampon.
   Ionela Octavia din Beius Jud Bihor
nota: 8.5
schedule sejur: 08.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
-amabilitatea personalului
-mancare foarte buna la restaurant
   Sorin din Deta
nota: 8.8
schedule sejur: 30.06.2016 - 02.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurantul foarte bun. Servirea este promta si personalul foarte amabil. Mancarea este gustoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea prea scumpa pentru conditiile care le au. Nu exista aer conditionat, nu sunt frigidere in camere(trebuie sa platesti in plus daca vrei) televizorul este minscul si toate programele sunt in limba maghiara. In pretul cazarii nu ai inclus micul dejun, din nou trebuie sa platesti in plus daca vrei.
   Ionela Maria H. din Tiha Bargaului
nota: 10
schedule sejur: 25.04.2016 - 30.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut locu de joaca pt copii, mi-a placut mancarea confortul din cameri.. Am fost multumiti de tot
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nemultumiri.. O sugestie de imbunatatire ar fi un parculetu pt copii din spate un pic mai dotat
CONTACT UNITATE
Cristian Grosu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,