Hotel Praid din Praid grade grade

Praid, str. Principala, nr. 1098  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.25 / 133 recenzii10 - Excelent !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(80 recenzii din 133).

record_voice_over Personal:9.02
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.41
weekend Confort:9.04
monetization_on Prețuri:9.15
location_on Localizare:9.73
   Simona din Arad
nota: 8
info_outline Turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unității în 20.05.2019.
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri.
   Ancuta-florentina din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 06.05.2019 - 12.05.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toti am fost foarte incantati de hotelul Praid. Mancarea ne-a placut foarte mult, camera la fel, a fost liniste si curatenie. Personalul a raspuns cu promptitudine solicitarilor noastre. Cu siguranta o sa mai revenim si o sa va recomandam si in cercul nostru de cunostinte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de completat in acest camp.
   Vasile V din Vaslui
nota: 10
info_outline Turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unității în 14.05.2019.
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Anul acesta 2019 am fost de două ori cazat la hotel Praid, toate serviciile fiind de nota 10, începând cu rezervarea, cazarea, curățenia, masa și relațiile cu personalul hotelier.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca să fie de 10 plus, familia mea consideră că la micul dejun ar trebui să fie și fructe.
   Dalma Eniko din Chendu Mare
nota: 10
schedule sejur: 27.04.2019 - 03.05.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Suzana din Clocotici
nota: 8.67
schedule sejur: 24.04.2019 - 01.05.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia,ca spațiu referitor la camere, locația fata de salina, Dacă am veni la Praid sigur am reveni la hotel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ospătari sunt fff indiferenți și cred ca ei trebuie sa respecte, prima data clientul și nu invers. Putina severitate și control din partea patronului n-ar strica. Va mulțumesc.
   Gyözö - Béla din Unguras
nota: 8.17
schedule sejur: 21.04.2019 - 28.04.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ce a fost oferit in oferta, au fost valabil si in realitate. Am fost multumiti. In viitor daca mai venim in zona, chiar avem de gand sa ne folosim de serviciile dv. Multumim pt. Ospitalitatea Dv.
   Csilla C din Lopadea Noua
nota: 9.5
schedule sejur: 27.04.2019 - 03.05.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, micul dejun servit sub forma de bufet suedez.
thumb_down
Aprecieri negative:
La mesele de amiaza si cina personalul a fost supraîncărcat. Pentru mine portiile de mâncare sunt cam mari. De exemplu 170 g de ficat de pui e foarte mult sau garnitura de cartofi pai ajunge pentru 2 persoane, 620 g de pizza cannibal o persoana nu o poate mânca, etc. Eu as reduce puțin gramajul si bineinteles preturile.
   Valentina din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 13.04.2019 - 23.04.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mic dejun foarte bun si variat, pranzul de asemenea, personalul atent si prompt, camera bine incalzita pt sfarsitul de aprilie, foarte aproape de salina. Recomand!
   Ioan I din Beclean
nota: 9.33
schedule sejur: 21.04.2019 - 26.04.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost foarte bine, mulțumim.
   Ioana din Resita
nota: 9.5
schedule sejur: 18.04.2019 - 24.04.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, schimbarea lenjerie la 3 zile, schimbarea prosoapelor de cate ori este nevoie, camera spatioasa, existenta parcarii, personal foarte amabil, mâncarea foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusul ar fi lipsa uscatorului de par in baie, lipsa frigiderului care ar trebui să fie inclus în preț mai ales in camerele fara balcon unde nu ai nici o posibilitate să păstrezi apa si fructele la rece și reamenajarea spațiului de joaca care are putine elemente de joaca.
   Maria M din Brașov
nota: 10
schedule sejur: 14.04.2019 - 20.04.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia
   Mugurel din Piatra Neamt
nota: 9
schedule sejur: 12.04.2019 - 14.04.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
   Maria M din Tirgoviste
nota: 9.33
schedule sejur: 25.03.2019 - 30.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate curatenie , liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul ar trebui diversificat
   Fania Nicoleta din Toplita
nota: 10
schedule sejur: 21.03.2019 - 27.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea angajatilor ,curatenie ,mancare buna !
thumb_down
Aprecieri negative:
Verificarea scurgerile la cabinele de dus !
   Anda din Toplita
nota: 8.67
schedule sejur: 29.03.2019 - 31.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,caldura,liniste in hotel.Mancarea buna,servire prompta.Probabil ca am gasit o ospatarita,in a doua zi a sederii mele acolo, mai suparata pe viata si servea selectiv,in functie de simpatii sau antipatii.In rest...toata lauda !
thumb_down
Aprecieri negative:
Instruirea personalului care preia comanda la masa s-ar impune!
   Cornelia din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 19.03.2019 - 24.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, camere curate, mâncarea bună, servirea prompta. Preț bun la nivelul așteptărilor. Voi mai reveni dacă voi avea posibilitatea. Mâncarea bună mai ales la specialitățile specifice zonei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnal wifi slab.
   Tiberiu din Oradea
nota: 9.67
schedule sejur: 17.03.2019 - 23.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, bucataria, locatia
   Adelina din Resita
nota: 7.83
schedule sejur: 02.03.2019 - 10.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de salina, maxim 5 min. Mers încet
Căldura în camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Situat la soseaua principala și se aude traficul. Pentru cei obișnuiți cu liniștea este o problema
- restaurant mic, de 2 ori am avut ghinionul de a nu avea masa și a trebuit sa așteptăm eliberarea unei mese (inconvenient major când ai un copil de 4 ani flamand)
- în ultima noapte de cazare la restaurantul hotelului situat la parter a fost un chef iar muzica s-a auzit pana la etajul 3 pana la ora 00:30, o mare lipsa de respect pentru oaspeții hotelului mai ales cei cu copii mici
   Claudia din Bocsa
nota: 10
schedule sejur: 27.02.2019 - 04.03.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost la superlativ. Cuarțenie, spațiu, căldură....
O să revin cu drag!
   Emilia din Oradea
nota: 8
info_outline Turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unității în 20.02.2019.
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat amabili
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Cosmina Ioana din Arad
nota: 10
schedule sejur: 04.02.2019 - 09.02.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea, mancarea, personalul OK din toate punctele de vedere
   Emilia din Satu Mare
nota: 9.33
schedule sejur: 07.02.2019 - 10.02.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului,deservire buna atat la hotel cat si la restaurant
   Vasilica din Galați
nota: 9.67
schedule sejur: 04.02.2019 - 08.02.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare foarte bune, personal calificat, placut, prompt, deschis. Servirea ireprosabila!
thumb_down
Aprecieri negative:
Locuri de parcare insuficiente.
   Cristina din Galati
nota: 9
schedule sejur: 04.01.2019 - 10.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de punctele de interes:partie,salina,centru spa!!mic dejun bogat, mancare gustoasa, raport calitate-pret ff bun!
thumb_down
Aprecieri negative:
Fata de anul trecut cand am apreciat totul la superlativ, anul acesta ma plang de lipsa caldurii!Am avut o camera la etj 2,am plecat 3 familii cu copii si toti am stat la etj.2, in intervalul orar 21-24 caloriferele erau reci, in conditiile in care afara erau -15, -20 grade celsius!!!
   Maxim M din Timișoara
nota: 9.67
schedule sejur: 03.01.2019 - 10.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-au placut conditiile de cazare, mancarea, curatenia si comportamentul personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu-i cazul.
   Daniel D din Mihai Bravu
nota: 10
info_outline Turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unității în 16.01.2019.
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal a fost foarte respectuos. A fost curățenie și multă liniște.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putea fi puțin mai cald.
   Vasile V din Vaslui, Str. Filaturii, Bl. 424, Sc. C, Ap. 18.
nota: 9.5
schedule sejur: 02.01.2019 - 08.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul care deservește acest hotel este foarte amabil și ospitalieri, făcându-te să te simți ca acasă;
curățenie excepțională, printre care schimbat lenjerie și prosoape;
nu s-a simțit gerul datorită căldurii venite din calorifere;
hrana la micul dejun suficientă;
meniurile preparate la bucătăria restaurantului hotelului de nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun mai diversificat, să aibă ce consuma și cei care nu consumă carne și preparate din porc.
   Adriana din Cluj Napoca
nota: 8.17
schedule sejur: 05.01.2019 - 12.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel decent, aproape de salina. Camere ok, mancare ok. Mic dejun bufet suedez
thumb_down
Aprecieri negative:
Completarea platourilor la micul dejun se facea cu întârziere si doar la insistentele clientilor
   Daniel din Bucuresti
nota: 9.33
schedule sejur: 30.12.2018 - 02.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil si prompt.
Conditiile de cazare sunt peste clasificarea hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilierul este uzat.
Accesoriile trebuiesc schimbate.
   Carmen din Biled
nota: 8.33
schedule sejur: 04.01.2019 - 07.01.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea, liniște.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am stat la etajul 3 și a fost cam rece in camere.
CONTACT UNITATE
Cristian Grosu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.