adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Praid din Praid

Praid , str. Gyorgyenyi Aya, nr. 947  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Praid din Praid


   Aturcanitei C. din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2017 - 15.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, aproape de salina, strand si centru iar dl.Adrian, proprietarul pensiunii un om foarte bine intentionat si primitor
recomand cazarea la aceasta pensiune
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Ioan Remus L. din Vulcan
nota: 9
schedule sejur: 29.08.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda minunata, conditiile de cazare de asemenea,alegeti cu incredere Casa Praid din Praid si nu veti fi dzamagiti
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu cred ca exista asa ceva
   Ortansa Maria din Brasov
nota: 7.8
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare
   Monica din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 17.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mediul interior al pensiunii - placut si foarte curat. Curtea inteligent amenajata, pentru toate categoriile de turisti - adulti, tineri, pensionari, copii. Gazda, extrem de amabila, cu un stil de comunicare deschis si atragator, nu doar despre obiectivele turistice ale zonei, dar si pe o gama variata de teme la care este angrenata de catre vizitator. Cred ca flexibilitatea D-nei Claudia, sinceritatea cu care trateaza clientii, sunt principalele puncte tari ale serviciilor pe care le ofera pensiunea a carei proprietar este.
thumb_down
Aprecieri negative:
Are nevoie de servicii mai ample si mai profesionale de marketing, indeosebi prin internet. Cred ca o carte de impresii si sugestii, deschisa celor ce devin clienti pentru prima oara ar fii utila pentru dezvoltarea afacerii sale . Este la inceput si nu este usor. Poate resursele financiare sunt limitate. Dar cele de inteligenta si dedicare sunt resurse deosebite pe care cred, sper, ca D-na Claudia le are!
CONTACT UNITATE
Claudia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,