adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Dindi din Praid

Praid , str. Gorgenyalja, nr. 883  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Dindi din Praid


   Cristina P. din Ineu
nota: 9
schedule sejur: 03.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raportul calitate/preț, pentru noi a fost hotărâtor.
Am găsit exact ceea ce ne doream, liniște (pensiunea este pe o stradă retrasă), atmosferă tipică dintr-un sat de munte. Ospitalitatea gazdei completează atmosfera plăcută, relaxantă, departe de agitația cotidiană. Pentru noi a fost al treilea an și vom continua să mergem la această pensiune. Desigur, părerile sunt împărțite, depinde de așteptările fiecăruia. Noi nu am fost dezamăgiți.
   Gyorgy din Targu Mures
nota: 9.8
schedule sejur: 20.04.2012 - 23.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc placut, curat, posibilitati de distractie multiple.
   O. din Alba Iulia
nota: 10
schedule sejur: 08.11.2010 - 17.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Proprietaru este un om de treaba si am avut la dispozitie tot ce am avut nevoie
2. Curatenia a fost impecabila atat in camera in care am locuit cat si in restul camerelor.
3. Camera in care am locuit a fost spatioasa
4. Pretul de cazare pentru camera a fost ok mai ales ca am beneficiat de o reducere la noaptea 3 si 7
5. Distanta este acceptabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul meu de vedere nu am obiectii.
CONTACT UNITATE
Denes
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,