adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mirela din Poienile Izei

Poienile Izei , str. Susani, nr. 304  
​Capacitate: 8 adulți în 4 spații de cazare.
Oferim Cazare in Maramures, Poienile Izei. `poienile Izei. . . Un loc minunat. . . Un loc ce nu trebuie evitat. . . Pensiunea Mirela se afla in acest loc deosebit, intr-o parte mai retrasa, oferind oaspetilor sai intimitatea si linistea care nu in multe locuri se gasesc.
Familia Petreus. . .

Ioan si Mirela. . . Gazdele. . . Intruchipeaza adevaratul sens al expresiei `gazde minunate`.

La Pensiunea Mirela te vei simti cu adevarat special, te vei bucura deplin de liniste, relaxare si voie buna. Nu vei uita serile in care aceste gazde te vor face sa te simti bine cu cantece traditionale si, de ce nu, cu un paharel bun de palinca.
Aici te vei putea bucura de natura, de un gratar in aer liber, de plimbari prin imprejurimile acestei minunate localitati.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check sobe de teracota
  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Petreus Mirela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,